pátek 20. prosince 2013

Zimní tag

Dneska jsem tu opět s tagovkou :)

1) Jaký je tvůj oblíbený lak na nehty?
Velký oblíbenec je lak na nehty od Gabriely Salvete z kolekce Stars v odstínu 04 Mistero grey (mám na něj už nachystaný článek), dále pak růžový lak od Dermacolu (asi) v odstínu 30, který teprve v nákupech za prosinec uvidíte. A určitě to budou ještě 2 červené laky- jeden je od Rimmel 60 seconds v odstínu 305 Naughty but nice a druhý je od avonu Colortrend v odstínu Velour :)

2) Jaký je tvůj oblíbený produkt na rty?
Tady bych zařadila jednu rtěnku od Avonu Colortrend v odstínu Raisine Wine a pak pomerančový balzám na rty také od Avonu.

3) Jaké máš oblíbené vánoční svíčky nebo vůně?
Nemám asi žádnou jeddnu konkrétní vůni, ale k zimě mi sedí vůně jako pomeranče, mandarinky, skořice, jablíčka.. :) A také cukroví v troubě! :D
A jako vůni, kterou používám na sebe, tak to letos vidím na medový tělový sprej od Avonu.

4) Oblíbený zimní nápoj?
No. Tady moc nevím jak odpovědět. Moje okolí ví, že nejsem zrovna milovník čajů. Ale musím se přiznat, že občas na čaj dostanu chuť a když už ano, tak mám nejraději zelený nebo nějaký dobrý ovocný, ale vždy bez cukru!

5) Oblíbený vánoční film?
Nevím jestli mám nějaký oblíbený vánoční film, ale nedokážu si to vánoční období představit bez Mrazíka, Popelky a ještě dalších pohádek :)

6) Oblíbená písnička na vánoce?
Jednoznačně tato :)

7) Oblíbené jídlo nebo sladkost na vánoce?
Cukroví asi :) Nejraději mám vínové, línecké, perníčky a rumové kuličky :)
Jako vánoční jídlo mě napadá ryba s bramborovým salátem nebo hrachová polévka, ale nic z toho zovna nemusím :)

8) Oblíbená vánoční dekorace?
Jestli se dá počítat jako vánoční dekorace stromeček, tak pak ten :) Jinak ale mám ráda vlastnoručně dělané ozdoby, jako třeba papírové hvězdy nebo adventní věnec :) 

9) Co je jako první napsané na tvém dopisu Ježíškovi?
Dopis Ježíškovi jsem nepsala, ale asi není nic co bych nutně chtěla. Možná nějaký lepší foťák a kosmetika by mě určitě také neurazila :)

10) Co plánuješ na Vánoce?
Odpočinout si od školy a to totálně. Všechny sešity chci zavřít do šuplíku a celé vánoční prázdniny se na ně nepodívat. Škola mi teď dávala zabrat a mám jí dost :)
Dále mám v plánu si užívat s přítelem, že na sebe budeme mít více času a chci s ním stavět sněhuláka!

Pokud jste tento tag dělaly, tak budu ráda, když mi dáte odkaz do komentáře :)

1 komentář:

  1. Vánoce teď nebudou sice zrovna nejdříve, ale čas běží a i Vánoc 2022 se věřím dočkáme. Je to moc hezký článek, úplně navozuje tu atmosféru cukroví, stromečku a sněhu všude, což asi nebude teď na léto úplně nejlepší :) Já osobně na Vánocích nesnáším dekorování. Nevadí mi pečení cukroví, vaření, balení dárků, úklid a všechno to ostatní, ale dekorace prostě ne, to dělají jiní :) Nejlepší by pro mě bylo odstěhovat se asi do nějakého takového bytu, kde se ty dekorace ani nevlezou :)

    OdpovědětVymazat