středa 4. prosince 2013

Ladybox červenec 2013 :)

Ahoj čtenáři, i já jsem podlehla a objednala si zase s kamarádkou na půl ladybox! 
Jelikož se senzabox a ladybox spojili tak jsme chtěli balíček, protože jsme čekaly něco nového a byly jsme mile překvapené :)

Při odklopení víčka a vyndání dopisu nás čekal tenhle pohled:

Dopis vypadal takto: 





Tak ať se rozepíšu k obsahu boxu a k tomu, co jsem si nechala já a co si nechala kamarádka :)

1. L´Oreal Pais Fix na oči Super Liner Blackbuster- plné balení
7ml, cena v obchodě 199,-
Popis: Fix na oči má speciální dlouhotrvající texturu a špičatý aplikátor, který Vám umožní namalovat precizní linku snadno a rychle jedním tahem od vnitřního koutku očí ven. Intenzivní barva vydrží až 8 hodin :)
Fix si nechala kamarádka, ale určitě se ji pak zeptám na dojmy :)



2. Yves Rocher Rtěnka Grand Rouge- plné balení
3,7 g, cena v obchodě 309,-
Popis: Dlouhodržící rtěnka obsahuje olej z kamélie pro regeneraci a hladké rty. Díky tající textuře a hydratačním účinkům rty nevysušuje, intenzivně o ně pečuje a navíc dodává barvu po celý den, dopřejte si smyslný pocit hebkých rtů!
Rtěnku si také nechala kamarádka, jelikož rtěnky nijak nenosím :)



3. Famous Sada na obočí- plné balení
cena na internetu je 189,-
Popis: Sada na úpravu obočí obsahuje vše, co potřebujete pro dokonalý pohled. Pinzeta, vosk pro fixaci, stíny pro vyplnění obočí a rozjasnění vám dají nekonečné možnosti. Zvýrazněte, definujte, vyplňte své obočí a dotáhněte svůj makeup k dokonalosti.
Sadu jsem ani nerozbalovala, protože bych to nevyužila a kamarádka také ne. A proto jsem se rozhodla tím obdarovat jednu jinou kamarádku :)


4. Palmolive Mediterranean Moments sprchový gel- plné balení
250ml, cena v obchodě 68,9 kč :)
Popis: Sprchový gel Palmolive Mediterranean Moments s výtažky z arganového oleje z Maroka a mandlového květu. Neodoláte jeho sladké vůni a zatoužíte vyzkoušet jeho hydratační účinky. Díky svým jedinečným vlastnostem zanechává vaši pokožku hydratovanou a revitalizovanou.
Sprchový gel mám já, čekejte recenzi, ale nevím kdy se k tomu dostanu.. Mám doma zásobu :DD


5. i + m Naturkosmetik Berlin Šampon Lesk citronu- cestovní balení
50ml, cena za plné balení 250ml je 295,-
Popis: 100% přírodní šampon bez sulfátů a silikonů se postaráno vaše vlasy. Sojový olej pečuje, heřmánkový extrakt a vitamín E posiluje, karnaubský vosk dodává lesk. Citron a éterické oleje zase vlasy provoní a osvěží. Má certifikát BDIH a Vegan.
Šampon mám také já a určitě o něm napíšu :)


6. Libebit mýdlo, vybraná varianta- cestovní velikost
30g, cena za plnou velikost 60,-
Popis: Ručně vyráběná mýdla libebit jsou 100% přírodní variantou pravidelné péče o pleť a pokožku celého těla. Pokud žijete zdravě a dravě i jíte, tak vězte, že neméně důležité je se i zdravě mydlit! U libebit si vybere každý dle svého typu pleti.
Nechala si jej kamarádka :)


7. Macadamia Deep Repair Mask- vzorek
15ml, cena za plné balení 250ml je 249,-
Popis: Maska na vlasy obsahuje výtažky z mořských řas, makadamový a arganový olej, které pečují o poškozené vlasy, regenerují, do hloubky hydratují, navrací poškozeným vlasům lesk a vitalitu. Vlasy jsou hladší, jemnější a zdravější.
Kamarádka si masku vzala ;)


8. Rituals sprchová pěna Tai Chi- cestovní balení
50ml, cena za plné balení 200ml je 209,-
Popis: Unikátní sprchová pěna zanechá pokožku hebkou a čistou, provoněnou a neuvěřitelně jemnou na dotek. Bílý lotos je symbolem čistoty a duchovního růstu, zatímco silný zelený čaj má antioxidační a zklidňující účinky. 
Pěnu mám já :)


9. Cornies s hořkou čokoládou- vzorek
běžná cena 22,- za 75g 
Popis: Kukuřičné chlebíčky v hořké čokoládě obsahují 61 % pravé belgické čokolády. Každý chlebíček má bohatou vrstvu pravé čokolády, představuje tak ideální sladkou svačinku pro chvíle, kdy máte chuť na něco malého a sladkého :)
Cornies jsou také moje :)


No co říkáte vy na obsah balíčku? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat