středa 4. prosince 2013

Čokoládové tělové mléko

Ahoj :) dnes bych vás ráda seznámila s vyživujícím krémem s vůni čokolády značky avon :)


Tento krém jsem koupila svojí mamce jako dárek, chtěla jsem ji dát něco neobyčejného a  proto jsem vybrala tenhle krém. Opravdu nádherně voní po čokoládě, ale.... Když si ten to krém nanesete na tělo a pak jdete třeba spát, tak vám dost nechutně zašpiní oblečení... Vypadá to dost blbě když je to hnědý krém... Takže už bych ho v životě nekoupila, na to že stál 200,- jsem od něj čekala mnohem mnohem víc. 


Hydrataci ani nebudu zmiňovat, protože i kdyby měl nejlepší hydrataci a světě, tak to špinění opravdu nepřekousnu. Asi si dokážete představit jak jsem se cítila když jsem sehnala pro mamku něco takového neobyčejného a ona mi pak řekla, že to špiní.. 


200ml tohoto krému si můžete koupit v avonu za 150,- až 200,- ale opravdu NEDOPORUČUJI tento krém!! Ale možná, že ostatní věci z této řady jsou lepší, protože doma mám ještě jednu masku na obličej a ta je skvělá.. Tak nevím zda tuto dražší řadu mám zkoušet dál :/


Stalo se vám s nějakým krémem něco podobného? Máte s tímto taky tuhle otřesnou zkušenost? Máte doma nějaký jiný výrobek z řady PLANET SPA? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat