středa 4. prosince 2013

Blogerská prokrastinace - Tag

Ahoj čtenáři :) Dnes jsem tu s tagem, který jste už  určitě viděli u několika blogerek a youtuberek a já se rozhodla jej udělat taky :) Tak příjemné čtení :)

1) Jaký kosmetický úkol děláš jen zřídka?
No, řekla bych, že čištění štetců a to mám jen 2 doma :D Vůbec mě ani ty 2 nebaví čistit. 


2) Myješ pravidelně své kosmetické štětce?
Jak jsem říkala, nebaví mě to. Takže spíš ne. :)

3) Jak dlouho jsi schopná vydržet s oprýskaným lakem na nehty?
Já si nehty lakuju pravidelně každý týden. Nehty mi tak 3-5 dní vydrží bez orýpání, takže opýskané je mám 2-4 dny. Jak kdy :)


4) Jak dlouho odkládáš nákup kosmetického přípravku i přesto, že ho nutně potřebuješ?
Já kosmetické přípravky nutně nepotřebuju. Mám doma zásoby a to ať jde o šampony, sprchové gely, krémy na ruce, krémy na tělo i na pleť, kosmetické tampónky a vatové tyčinky atd.. :) Prostě něco vidím za dobrou cenu a koupím si to prostě do zásoby :)


5) Jaký je tvůj nejhorší kosmetický hřích?
Hm. Tak to je těžká otázka. Vůbec nic mě nenapadá, protože se i pravidelně odličuju. No možná to čistění štětců, ale to bych zmínila už ve 3. otázce :D Ale možná je to třeba to, že si nakupuju věci do zásoby. Nevím. :)

6) Nekosmetická činnost, kterou odkládáš.
Utírání prachu! Nesnáším to :D


7) Když se jdeš bavit, necháváš úpravu zevnějšku na poslední chvíli?
No opravdu nepatřím mezi ženy, které se úpravují a malují 2 hodiny nebo déle před odchodem. Já se začnu oblíkat a malovat ta půlhodinu před odchodem z domu, ale pokud nemám moc času, stačí mi na to klidně 5 minut. :)

8) Umíš dodržet zákazy nakupování?
Když si dám nějaký takový zákaz, tak jsem schopná si koupit míň věcí. Ale že bych asi nenakupovala vůbec? No to nevím :D

Ps: Všechny fotky jsou z internetu. 

9) Jak je organizovaná tvá makeup sbírka a sbírka laků?
No tak laky mám v takové hezké krabičce (myslím že od bot). Není nijak velká a má hezký dětský popis. Mám tam dané všechny svoje laky, odlakovače a další pomůcky k lakování nebo odlakovávání.
Makeup mám momentálně seřazený v krabičce od ladyboxu. V té krabičce pak mám jednu skleničku od svíčky, ve které mám všechny své řasenky a věci na oči a i lesky na rty. Pak tam mám ještě takový malý košík, ve kterém mám přepážku z kartonu. V jedné části košíku mám štětce, labutěnky a další aplikátory a atd. A v druhé části mám všechny oční stíny. Ve zbytku místa mám makeupy a korektory a v druhé části krabice balzámy. Fotku sem dávat nebudu tak alespoň tenhle popis :D¨

Jak se Vám tento tag líbí? Pokud ho máte taky na blogu tak mi sem zkopírujte odkaz, ráda se kouknu :) Máte nějaký tag, který byste třeba chtěli ať udělám?

Žádné komentáře:

Okomentovat