čtvrtek 26. prosince 2013

Tónovací šampón Marion

Ahoj všichni :) V nějakém článku jsem se ptala, zda máte o tento článek zájem, protože jsem vyzkoušela tónovací šampon poprvé v životě, tak bych s vámi chtěla sdílet tuto svou zkušenost :)
Vlasy mám od přírody středně hnědé, takové obyčejné, řekla bych a ničím zajímavé.

Když jsem byla v drogérii v jiném městě než bydlím, tak jsem tam viděla tuto barvu. Jelikož jsem poslední půlrok plánovala se nabarvit, tak jsem ani neváhala a barvu jsem si koupila :) A jako první mi padl do očí právě tento odstín a to MAHAGON.  
Líbilo se mi to, že to je jen dočasná barva, která vám jakoby každý vlas obalí tou barvou a nevpije se do něj. Nechtěla jsem mít odrosty tak tohle je ideální :) Jeden tento sáček mi vydržel na 1 barvení a balení byly součástí i ,,sáčkové" rukavice, aby si člověk při aplikaci nezašpinil ruce. 
Než jsem si barvu aplikovala, tak jsem se o tom ještě pobavila se svojí nejlepší kamarádkou Zdeničkou, protože jsem se bála abych něco nepokazila :D 
Nejdříve jsem si jednou umyla vlasy normálně svým šampónem a pak jsem si nasadila rukavice a šampon začala aplikovat. Trochu mě zděsila jeho barva- byla to úplně krvavá barva a konzistencí trošku hrudkovitá. Jakmile jsem šampon aplikovala tak jsem si vlasy sepla skřipcem, aby mi nepadaly a nezašpinily žádné oblečení, ale i přesto jsem si na ramena položila starý ručník. Nechala jsem barvu působit asi 35 minut. Pak jsem vlasy ještě jednou umyla svým šampónem a pak jsem vymývala vlasy dokud se nepřestala vymývat červená barva. To mohlo trvat pár minut :D  Vlasy jsem pak trochu vysušila ručníkem a pak nechala volně schnout. Jak vlasy byly mokré, tak barva už šla vidět :)
Nenapadlo mě ty vlasy fotit tak jako na fotce s původní barvou vlasů a za to se omlouvám. Napadlo mě to až když jsem dělala tuhle fotku a to je po 7. umytí.
Barva chytla do takové červeno- oranžové barvy. A můžu vám říct, že mi vydržela více než 10 umytí. I po 13. umytí jsem měla barvu na vlasech. Nebyla už tak výrazná jako hned po nabarvení, ale pořád tam byla :) Teď už je to přes měsíc, co jsem barvu aplikovala a už ve vlasech není vidět, možná trošku hází odlesky, ale jinak ne :) Ale připadá mi, že barva byla ze začátku více do červené a časem začala spíš rezavět. 
Ještě poslední věc co chci říct je, že barva má 40 ml a stála mě 30,-. Na internetu jsem ji našla i za 20,-
Jsem naprosto spokojená a kdyby se u nás ve městě dala sehnat, tak bych s dalším barvením ani neváhala :) A až vyzkouším další odstín, co jsem si koupila zároveň s tímto, tak Vám napíšu :)

Jak se vám barva líbí? Máte s ní také zkušenost?

Žádné komentáře:

Okomentovat