středa 4. prosince 2013

Nehty- 4. díl :)

Ahoj čtenáři :) Pokud pravidelně sledujete tento blog tak jste si mohli všimnout, že se tady na blogu začala pravidelně objevovat rubrika na tipy na zdobení nehtů :) Tato rubrika mě baví dělat a to i přesto, že ty nehty nejsou opravdu nijak úžasné. Líbí se Vám tato rubrika? 

Ještě bych Vám chtěla říct, že nehty a článek mám hotový dřív než jej sem přispěju, takže se nedivte (tak jako v dnešním případě), jaktože mám na nehtech lak, který se objevil ve spotřebovánu :)
Tak jdeme na to :)

Použila jsem tyto laky:
1) Essence nail art special effect topper v odstínu 02 CIRCUS CONFETTI, 8ml (cena 49,-)
2) Avon nailwear pro v odstínu BLUE ESCAPE, 12ml (cena 39,- až 89,-)

Chci říct, že tento desing není nijak složitý ani pracný, je naprosto jednoduchý a možná se někomu bude zdát naprosto obyčejný, ale mi se líbí :)

Postup: Jako vždy jsem nalakovala 2 vrstvy laku od avonu (BLUE ESCAPE)  a jakmile zachly tak jsem na ně dala jednu vrstvu laku od Essence (02 CIRCUS CONFETTI). Nic víc :D A i tak si myslím, že to vypadá dost dobře :)

Výsledný vzhled nehtů:


Ps: Fotky nejsou nic moc, ale v den focení nebylo dobré světlo :) (což teď s blížícím se podzimem bude častý problém :( )

Jak se Vám tyto nehty líbí? :) Máte nějaký lak na nehty od Essence z té řady nail art? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat