středa 4. prosince 2013

Duhový tag :)

Tento tag, jste již museli vidět na hodně stránkách nebo na hodně videích a tak i já jsem se rozhodla jej udělat :) Můj tag má barvy: červená, oranžová, žlutá, zelená, modrá, fialová, bílá a černá :) Věci nebudou jen z dekorativky, ale dám tu i tělovou kosmetiku nebo nějaké jiné věci :) No však uvidíte, jdem na to holky!

Červená

To bude jeden v létě asi můj neoblíbenější lak na nehty :) Koupila jsem jej v Tetě drogerii za 39,- :) Zmiňovala jsem o něm tady, ale samostatnou recenzi jsem na něj ještě nepsala, ale určitě bude :)

Sice toto není až tak červený výrobek, ale zařadím ji sem, protože se na ní nejvíce objevuje červená :) Mám ji doma asi rok a půl a nikdy jsem ji nenosila, přesto, že jsem se do ni zamilovala jen v katalogu :D Začala jsem ji nosit až letošní léto a prostě jsem si tuto kabelku oblíbila :) Stála mě asi 250,- :)

Vevnitř nemá žádnou kapsu a je normálně na zip a přes rameno :)

Oranžová

Tady budu mít také 2 věci- první věcí bude teď v létě můj asi nejoblíbenější balzám na rty :) Voní a chutná nádherně po pomerančích :) Není nijak extra hydratační, ale i tak jsem s ním naprosto spokojená :) Stál asi 40,-


Druhou věcí je můj oblíbený šampon :) Nádherně voní po meruňkách, navíc je i s kondicionérem (2 v 1) a vůně ve vlasech ještě pár hodin od umytí drží! :) Tento šampon ve velkém balení stál 100,-

Žlutá

Žlutou barvu nijak v oblibě nemám, takže sem dám jen jednu věc a tou bude teď moje asi nejnovější řasenka :) Potřebovala jsem nějakou voděodolnou a vzhledem k tomu, že v dm měli akci 1 + 1 (tzn. že jedna stála 125,- při koupi 2 ks), tak jsem si vybrala tuhle :) Její kartáček mi byl sympatický :)



Zelená

Tenhle výrobek je mé nejoblíbenější sérum na konečky vlasů. Měla jsem velké problémy s třepením konečků a vylepšilo se to s používám séra :) Sérum stojí asi 100,-

No a další zelená věc jsou odličovací ubrousky- moji miláčci :) Cena je asi 45,-

Modrá

Toto je nový deodorant od Avonu. Sice moc nemusím kuličkové deodoranty ale tento mám ráda :) Stojí do 50,-

Fialová

Není to úplně fialová věc, ale dala jsem jej sem, protože má fialové štětinky :) Stojí do 50,- a je to štětec na oční stíny (essence).

Bílá

K bílé jsem vůbec nevěděla co mám dát, tak jsem tu dala parfém s nejkrásnější ( pro mě) vůní na světě :) mmmm!

Černá

Černou barvu miluju, ale nemohla jsem tu dát všechno tak jen pár věcí :)
Miluju žabky a tyhle jsou nejnovější můj kousek :) Mám je z tesca, jak je tam to oblečení a boty. Stály asi 150,-

Dále moje nejoblíbenější brýlky! Mám je z C&A a stály 100,- 

A poslední věc je můj mobil :)

Jak se Vám tento tag líbil? :) Pokud máte blog a tento tag jste také psaly/točily tak mi napište odkaz :) 



Žádné komentáře:

Okomentovat