středa 4. prosince 2013

Rtěnka Perfect Kiss

Ahoj :) dnešní recenze bude na rtěnku od avonu z kolekce Rtěnka Perfect Kiss v odstínu Kiss me pink.

Je to taková růžová barva, která je i trochu neonová. Na rtech je lesklá a obsahuje i malé třpytečky, které po smytí rtěnky na rtech nezůstanou.
Vůně je sladká, trochu cítím něco jako vanilku, ale nedokážu vůni úplně poznat.
Pigmentace je dobrá, ale rtěnka šíleným způsobem zvýrazňuje šupinky na rtech. Takže pokud nemáte dokonale hladké rty tak to nebude nic pro vás.
Na sluníčku vypadá tak jak je nahoře na obrázku, na mě je trochu výrazná, mám radši světlejší odstíny :)
Na rtech mi vydrží neporušená asi hodinu a něco a to normálně jím a piju.
Má podle mě moc hezké balení a stála asi něco kolem 100-150,- a je v plno dalších odstínech :)
Máte s ní nějakou zkušenost? Nebo máte zkušenost z nějakou jinou rtěnkou z avonu? :)

4 komentáře:

  1. Doufám, že budou někdy tyhle rtěnky v akci, protože mají moc hezké odstíny :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám doma ještě jednu tuhle v plném balení v takovém, pro mě přijatelnějším, odstínu a pak ještě 1 vzoreček a budu si objednávat další vzorečky :) Určitě o nich pak napíšu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mám doma takú istú a troška sa bojím tej výraznej farby, ale začnem ju už používať :) máš tu kopec zaujímavých vecí inak....

    ak chces zapoj sa u mna do GA o super ceny :)
    http://mimslady.blogspot.sk/2013/06/giveaway-alebo-velka-letna-sutaz.html

    OdpovědětVymazat
  4. MimsLady budu ráda, když mě taky budeš odebírat a třeba i komentovat :) a děkuju :)

    OdpovědětVymazat