středa 4. prosince 2013

Šampon a kondicionér 2 v 1 s mangem a zázvorem

Ahoj :) Dnešní recenze bude na jeden z mých oblíbených šampónů z avonu :)
Šampon je s vůní manga a zázvoru, opravdu krásně voní :)


Navíc má v sobě i kondicionér, což na šamponech mám opravdu ráda, protože pak nemusím žádný kondicionér používat, stačí si jen umýt vlasy :)
Dále tento šampon mým vlasům dodá nepopsatelnou hebkost! Myju si vlasy každý 2. nebo 3. den, jelikož miluji hebkost vlasů, ale myslím si, že bych s tímto šamponem vydržela i s déle neumytými vlasy :)
Když si umyji vlasy tímto šamponem, tak ještě v pohodě další půlku dne voní (teda pokud nepoužiji tužídlo, lak atd.), což se mi velice líbí, protože ta vůně je opravdu příjemná :)
Šampon má oranžovou barvu a krásně pění i v malém množství narozdíl od některých jiných šamponů. 
Celkově mám ráda šampony z avonu z té řady naturals a nejvíce se mi na nich líbí ty ovocné vůně :)
Je škoda, že tento šampon už nepatří do stálé nabídky v avonu :(
Každopádně jsem ho měla 700ml a stál asi 80-100,- 


A jak si užíváte léto čtenáři? :) U nás ve městě bude letní kino, dokonce dneska večer je první promítání a bude se promítat Prci, prci, prcičky: Školní sraz :) Moc se těším, protože se s přítele určitě půjdeme podívat :) Kino by tu mělo být asi 7 dní, ale nezaujal mě už žádný film nijak extra. Tak nevím jestli ještě půjdu letos :) Jinak o víkendu tady u nás mají být pařáky až 35°C, tak snad to přežijeme! :) Bohužel nemám bazén, tak mi bude muset stačit ledová káva anebo nějaký jiný nápoj a tuna ledu! :D A samozřejmě zmrzlináááá!!! Mmmm :)
Jaká je Vaše oblíbená příchuť zmrzliny? A máte ve městě také letní kino? Na jaký film půjdete? Užívejte prázdnin! :)

1 komentář:

  1. Pozývam ťa na moju letnú giveaway. Budem veľmi rada, keď sa zapojíš :°))
    http://mylittle-shelter.blogspot.sk/2013/07/summer-giveaway_22.html
    vyzerá super ;ˇ)

    OdpovědětVymazat