středa 4. prosince 2013

Spotřebováno za listopad 2013 :)

Dnes tu jsou další spotřebované produkty :) Myslela jsem, že tento měsíc toho bude málo, ale nějak ke konci měsíce se to dosbíralo :)
Opět hodnotím výrobky podle této stupnice:

1. Kosmetické tampónky Bel
Mám jich tak 258. balení a neplánuju s nimi přestat ;) Nejsou ze 100% bavlny, ale mi naprosto vyhovují a to jak na odlakování nehtů, tak na odličování a pleťovou vodu. V balení jich je 84ks a kupujeme je v trojbalení tampónků a nějakého bonusu k tomu (vatové tyčinky, gumičky...) za 70,- :)
Hodnocení: 

2. Odličovací ubrousky Balea- Light Blue 
Ubrousků od Baley už jsem asi měla tak 7 balení, možná více a určitě to nebylo poslední balení. Teď ale chci dodělat poslední načaté balení a pak si na chvíli dát pauzu, protože mi za prvé zásoba ubrousků dochází a za druhé mám načaté balení krémového odličovače od Avonu. Jinak ubrousky by neměly být v obchodě k dostání. Ale v balení je 25ks a ve dvojbalení i s krabičkou na ně stály 80,-.
Hodnocení:

3. Clearskin- pleťová voda proti rozšířeným pórům
Pleťové vody od Avonu mám ráda a kupuju si je už tak 3 roky. Sice chvíli po použití pleť lepí, ale po chvíli to přejde. Z vůně trochu cítím alkohol, ale nemůžu posoudit jestli tam je, protože složení na výrobku je psáno pro mě nečitelným jazykem. :D Balení má 125ml, ale teď už ho v Avonu změnili a má 100ml. Cena 50,- až 80,-. Více o ní zde :)
Hodnocení:

4. Jemný pleťový peeling meruňka Aminger 
  Jak už jsem psala v minulém článku Spotřebováno, tak peeling je naprosto boží! Mělo by to být to samé jako je peeling od Freemana, voní to stejně, stejně to peeling vypadá, hrubostí částic mi přijde taky stejný. Ale jen co jsem viděla v obchodě. Sama ho ještě doma nemám, ale plánuju jej pořídit. 2 sáčky jsem na internetu pořídila za 20,-, každý sáček měl 15ml.
Hodnocení:

5. Balea pleťová maska Kouzlo Duše
Popis: Pleťová maska s extraktem z fíků a bavlny pečuje o pleť v chladných zimních měsících a zaněchává ji jemnou a hebkou. Olej z meruňkových jader, obzvlášť bohatý na kyselinu linolovou dodává pokožce hydrataci a elasticitu. Bambucké máslo pleť zklidňuje a pečuje o ni. Panthenol a vitamín E chrání pokožku před stárnutím. 
Ne, ne a ne! Už nikdy nechci tuhle masku vidět. Nejsem si jistá jestli se ještě prodává, ale já si ji kupovala myslím někdy v létě a schovávala na chladnější počasí. Na odlíčenou pleť jsem masku nanesla a ani ne do minuty mě začala všude šíleně pálit. Navíc šíleně smrdí! No hned jsem ji smyla a i s druhým sáčkem masky, který nebyl otevřený, letěly do kufříku, kde si dávám spotřebované věci, které ihned po napsání tohoto článku letí do koše (popř. do kontejneru s tříděným odpadem). A dobou spotřeby to nebude- záruka končí 6/2015. Opravdu nechápu čím to je. Kamarádku masku má také a dělalo jí to na pleti to samé a také jí maska šíleně páchne. Teď se celkem bojím zkoušet další masky z Baley. :/
2x 8ml za 12,- (ve slevě).
Hodnocení:

6. Výživná tvarohová maska s medem od značky LE CHANTON.
O masce jsem psala článek. Byla to taková průměrná maska, kterou bych si sama určitě za cenu 298,- za 100g nekoupila.
Hodnocení:

7. Vzorek krému od Yves Rocher
Vzorek měl 1 ml a vyšel asi na 2 použití. Vůně z obalu cítít nejde a sama si ji nevybavuju a krém mě nějak nezaujal.

8. Pleťový krém s granátovým jablkem Avon
Krém příjemně voněl, pleť po něm nebyla vysušená, ale bohužel zanechával mastnou vrstvičku, která šla vidět i další den ráno. Dá se sehnat v katalogu možná v nějakém výprodeji, ale do stálého sortimentu se neřadí. :) 75ml a stál mě asi 50,-
Hodnocení:

9. Řasenka s 24karátovým zlatem Avon
O řasence jsem psala recenzi, ze začátku mě hodně překvapila, ale teď ke konci balení jsem ji moc používat nechtěla, protože už docházela a výsledný efekt nebyl nic moc. Bohužel jsem ji už vyhodila, takže nevím kolik měla ml, ale stála 80,- a nedá se už koupit.
Hodnocení:

10. Řasenka Super Shock
Je to moje oblíbená řasenka a nepsala jsem na ni ještě článek. Nějak jsem na to zapomínala a ke konci balení už efekt nebyl tak skvělý, tak jsem článek psát nechtěla. Ale v budoucnu bude :)
Má 10ml a dá se sehnat za 60,- až 120,-.
Hodnocení:

11. BB cream Dóliva- vzorek
Tohle byla ta nejoranžovější věc, co jsem kdy viděla :D Vůně byla fajn, ale ta barva! Ne ne a ne :)



12. Ústní voda Elmex Sensitive
Tu už musíte znát tak se nebudu ani rozepisovat :)
Hodnocení:

13. Zubní pasta Colgate Sensitive
Jelikož mi na citlivé zuby přestala fungovat Elmex pasta, tak jsem zkusila tuhle a pomáhá :) Doporučuju.
75ml a cenu nevím.
Hodnocení:

14. Nivea Šampon Volume Sensation
Hezky voněl a víc neřeknu z jednoho použití :)

15. Tónovací šampon Marion v odstínu Mahagon
Šampon jsem si kupovala před 2 týdny a hned ten den vyzkoušela, zatím Vám nechci nic prozrazovat, bude ale určitě článek věnovaný jeho schopnostem. :) 30,- a má 40ml.

16. Balea malinový krém na ruce
Psala jsem nedávno článek a krém mě vůbec nezaujal. Nedopotřebovaný ho vyhazuju.
300ml.
Hodnocení:

17. Lavera pomerančový krém na ruce
Krásně voněl a byl na jedno použití :) Měl 1ml.

18. Hydratační tělové mléko s glycerinem a mandlovým olejem
Tělové mléko hezky voní, nebylo tekuté ani husté, dobře se roztíralo. Bohužel déle trvalo než se vsáklo. Takový průměr. Myslím, že by se v Avonu mělo prodávat, ale jen v jiném obalu.
Má 200ml a cenu nevím.
Hodnocení:

19. Hydratační gel na holení s olejem z voďakovice
Psala jsem o něm už párkrát v nějakých spotřebovaných produktech, tak teď se rozepisovat nebudu :) Mám ho ráda a klidně bych si jej koupila znova ;)
Hodnocení:

20. Ubrousky Babylove
Už také několikrát zmiňované :) 80ks stojí kolem 40,-

Tak to by bylo vše :) Kolik jste spotřebovali vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat