středa 4. prosince 2013

Dog Rose & Aloe- Cleanser

Ahoj čtenáři :) Dnes jsem se rozhodla Vám sem přidat čistící pleťový gel, který jsem testovala skoro celý srpen, takže teď už tam moc nemám a už jej dobírám :)
Měla jsem dost času  poznat jaký tento pleťový gel tak jdeme na to :)

V Avonu se v poslední době objevila nová řada výrobků na pleť určená pro různé věkové kategorie :)
Kategorie jsou 20+, 30+, 40+ a nejnovější 50+. Já mám pleťový gel z věkové kategorie 20+ (ano, vím, že do této věkové kategorie ještě nespadám). Gel jsem si totiž neobjednala záměrně. Asi omylem jsem napsala jiné objednací číslo. Když jsem to zjistila, tak mi to ale nevadilo a rozhodla jsem se ho otestovat.
Jinak každá věková kategorie má jiné složky:
20+ šípky a aloe
30+ echinacea a bílý čaj
40+ rakytník a medvědice
50+ výtažky z hroznových jader a pšeničných klíčků


Popis: Osvěžující zklidňující čistící gel 2v1 s výtažky ze šípku a aloe. Vhodné pro mastnou a smíšenou pleť. Čistí pleť, odstraňuje make-up včetně očního a redukuje nadbytečný kožní maz. Nevysušuje pleť. 

Jelikož mám spíš suchou pleť tak na mě působil gel jinak než na mastnou. Gel se používá normálně, navlhčíte si obličej vodou a pak si nanesete gel tak, aby vám na pleti začal pěnit. 
Jelikož mám spíš suchou pokožku, jak jsem už zmiňovala, tak po použití gelu mám pleť opravdu hoodně suchou (na některých místech mám i šupinky). Takže potřebuju použít po gelu hydratační krém. Ale věřím, že lidé s mastnou pletí budou po použití spokojení. Mohla by je zbavit mastnoty. 
Co musím říct, tak gel nádherně voní a má takovou spíš průhlednou barvu :)
Co ještě musím říct, tak při používání se vyhněte očím. Mě se občas stane, že se mi gel do očí dostane a neuvěřitelně to štípe, tak pozor na to!
Dávkování je klasické:

Co jsem ale v avonu nepochopila, tak proč už výrobky z této řady nejsou v katalogu.?
Gel má 100ml a stojí kolem 59,- až 89,-. 

Takže já z gelu nejsem moc nadšená, protože nemám mastnou pleť, ale pro lidi s mastnou pletí by mohl být super :) Máte s ním vy nějakou zkušenost? Nebo s nějakým jiným výrobkem z této nové řady?

3 komentáře:

  1. já ano a jsem spokojený, navíc skvěle voní ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Výrobky z této řadu jsou normálně v prodeji, akorát prostě nejsou úplně v každém jednotlivém katalogu. Když nejsou v katalogu teď, budou příště ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Uz jsem si vsimla :-) jen tam tyto vyrobky nebyly asi 2 kampane po sobe tak me to zarazilo :-)

    OdpovědětVymazat