středa 4. prosince 2013

Rozjasňující pudr- elf

Ahoj :) Dneska ráno jsem s rodinkou byla asi na 2hodinové projížďce na kole :) Bylo to super, sluníčko krásně svítí a pěkně jsem si odpočala :) Jeli jsme jen do blízkého okolí, takže to byla taková kratší projížďka :)

Jinak dnes bych Vám chtěla sdělit své dojmy z pudru od elfu. 
Pudr jako nový vypadal takto: 


Oficiální popis: Vytvořte bezchybný finální vzhled s hedvábným pudrem, který rovnoměrně splyne s vaší pletí. Léčí a působí preventivně proti nedokonalostem pleti pomocí klíčových aktivních složek určených pro problematickou pleť. Osvědčené pleťové pohlcovače absorbují nadbytečnou mastnotu a vytváří krásný matný povrch.

Dostala jsem k němu i labutěnku, ale tu jsem ani jednou nepoužila :D Líbí se mi aplikace štětcem :)
První věc co musím říct, že mi vůbec nesedí barva odstínu který měli na stránkách a ta kterou ten pudr opravdu má. Ve skutečnosti je trochu víc žlutější, ale i přesto mi odstín sedí. 
Jinak si myslím, že je pudr dobrý. Nijak moc nepráší a jeho výdrž je tak půldne od nanesení. Pak ho stačí jen obnovit :)

Ale to balení je opravdu malé, pudr má rozměrově něco málo přes 6 cm, ale za těch 39,- je dobrý :) Jsem s ním spokojená :)

 Na nanášení pudru mám štětec také od elfu, psala jsem o něm zde :)
Štětec mě stál sice jen 39,-, ale i tak mě trochu zklamal, protože není tak jemný jak jsem čekala a šíleně opadává :( No a při prvním mytí se z něj vymyla trocha červené barvy.. Ale pořád si myslím, že není nejhorší a nadále jej používám :)


Máte s těmito věcmi vy zkušenost? Jakou? Nezapomeňte na giveaway :) Ještě 10 lidí a vyhlásím vítěze!! Tak šup šup :)


Žádné komentáře:

Okomentovat