středa 4. prosince 2013

Třešňový deodorant a balzám na rty Balea- co z toho mě zklamalo... :)

Ahoj všichni, dnešní článek bude věnovaný dvou výrobkům a to deodorantu a balzámu na rty od Baley, které se objevili asi před měsícem v Dm jako novinka. Nejsem si jistá jestli se řadí do limitky, neno už je to teď ve stálém sortimentu, každopádně v této třešňové řadě si můžete koupit tělové mléko, sprchový gel, tělový deodorant a pak balzám na rty. Čichala jsem zatím ke všemu kromě tělového mléka. Nejprve to ale byl deodorant a sprchový gel a vůni jsem si zamilovala :) Pak jsem si přečetla recenzi kamarádky na balzám na rty, na to jak nádherně voní, tak jsem si jej hned utíkala koupit. 
Jenomže jakmile jsem ho zaplatila a chtěla si přičichnout, tak mě čekalo zklamaní. Totální. Balzám na rty totiž voní úplně jinak, šíleně chemicky, jako nějaké (s prominutím) ,,šuntské" bonbóny. :( 
Nečekejte, že by vám balzám rty nějak hydratoval. Podle mě nehydratuje vůbec a také nechápu proč je zařazený do této edice, když voní úplně jinak než ostatní věci, ale nemohu posoudit vůni tělového mléka.  
Výdrž balzámu neposuzuji, protože není pro mě důležitá. U balzámů chci vidět hydrataci.
Má světle růžovou barvu a i ve větší vrstvě na rtech nezanechává bílý povlak.
Má 4,8g a stojí kolem 35,-.
Za mě je balzám určitě totální propadák a řadí se k dalším výrobkům z Baley, které bych si už nikdy nekoupila :) Mimochodem, zajímal by Vás třeba článek, který by byl o ,,seznamu" věcí, které jsou pro mě propadáky? :) Napište do komentáře! :)


Tak a teď k deodorantu. Jak už jsem zmiňovala, má nádhernou vůni :) Mohla bych to čichat pořád, ale nepoužívám ho na normální den, ale mám ho ve škole v tašce s tělocvikem. Je pro mě zbytečné si do tělocviku kupovat dražší deodoranty (např. Adidas), když pak vždycky někomu půjčuji a jsou hned pryč. Tento proto mám ve škole, protože stál nějakých 30,- a má 150ml.
Popis: Osvěžující deosprey s vůní sladkých třešní nabízí optimální ochranu proti pocení. Jemné složení pečuje o pokožku po dobu 48 hodin. Minimalizuje světlé stopy po deodorantu. Vhodné také na citlivou pokožku. Bez alkoholu, bez obsahu barvících a konzervačních látek. 
Nepřipadá mi, že by chránil proti potu, ale na osvěžení je fajn. Nebo alespoň pro tu vůni :) Já ho ze sebe cítím ještě pár hodin po použití a při používání jsem nezaznamenala žádné bílé nebo jiné skvrny na oblečení.
Pokud ale sháníte něco co zabrání pocení, zkuste spíše něco jiného (za sebe doporučuji třeba Adidas), toto je spíš pro vůni nebo pro používání (jako já) do tělocviku :) Ale není to nic, co by musel mít každý doma.

Máte doma nějakou věc z této řady? Jakou? Vyhovuje Vám? :) Máte zkušenost s Balea balzámy na rty?

3 komentáře:

  1. Určitě sepiš i propadáky, ušetříš tím peníze i ostatním :)

    OdpovědětVymazat
  2. práve dneska som sa chystala tento balzam kúpiť, ďakujem že si ma pred tým zastavila! a určite napíš ten článok!

    Live my life

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je mi líto, že ti balzám nevyhovuje ;) Ten můj (stejný) má úplně jinou barvu :D Je o hodně víc tmavší...

    OdpovědětVymazat