středa 4. prosince 2013

Clearskin- pleťová voda proti rozšířeným pórům

Ahoj :) dnes bych Vám chtěla ukázat jeden výrobek značky avon z řady clearskin :)
Je to pleťová voda proti rozšířeným pórům. V této řadě mají další 2 pleťové vody- jedna je určená na černé tečky a druhá na akné.


Ty bublinky v ní normálně nejsou, jen se mi vytvořili když jsem ji otáčela na druhou stranu :D

Tuto pleťovou vodu si kupuji opakovaně, nějak jsem si na ni zvykla a patří do mé denní rutiny :)
Akorát moc nevím jak posoudit výsledek, jsem s ní moc spokojená, na pleti mi nedělá žádnou alergickou reakci. Používám ji opakovaně asi 3 roky a pleť mám hezkou, občas se nějaký pupínek objeví, ale jinak nemám s akné problémy ;) Jen nevím jestli za to může tato pleťová voda anebo je to tak prostě dané moj pletí :)
Vždycky jsem ji používala ráno a večer, ale teď ji používám jednou denně- ráno. Vůně je taková nevýrazná, spíš mentolová a po použití pleť trošičku jakoby lepí, ale to mi nevadí ;)


Balení teď zmenšili z 125ml na 100ml a stojí od 49,- po 79,- nebo se dá koupit i v akci třeba s maskou na obličej ;)


Zkoušely jste ji? A jaká byla Vaše spokojenost? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat