pátek 10. ledna 2014

Tónovací šampon Marion- podruhé :)

Ahoj všichni! :) Dnes jsem tu opět s dalším tónovacím šamponem, který jsem vyzkoušela :) První odstín byl Mahagon, ale přesné číslo odstínu nevím :) Každopádně druhý šampon stejné značky jsem měla v  odstínu 57 DARK CHERRY. Právě teď už je to 9 umytí od barvení, vlasy pořád mám ještě nabarvené nebo spíš ,,ztónované", ale už ne tak výrazným odstínem jako hned po nabarvení, což je celkem jasné :)


Tentokrát jsem vyfotila i to jak barva vypadala druhý den od nabarvení :)
 Myslím, že foťák barvu zachytil dost dobře :) Takový fialovo- růžový odstín :)
Jak už jsem v tom prvním článku o prvním odstínu tónovacího šamponu psala, tak toto není klasická barva, ze které by jste měly odrosty, ale tento šampon vám každý vlas jakoby obalí tou barvou, ale vlasy by neměla zničit jako klasická barva. 
Jak jsem šampon použila si můžete přečíst v první článku na jiný odstín. 
Složení:
Jak můžete vidět, barva má 40 ml a koupila jsem ji za 30,-. U nás ve městě v drogérii se koupit nedá, ale na internetu jsem ji našla za 20,- , ale bylo tam drahé poštovné, takže si ji zatím neplánuju objednávat. 

Nemáte nějaký tip na to, kde by se dala koupi nebo objednat s normálním poštovným? Nebo nemáte zkušenost s nějakým jiným tónovacím šamponem?

Žádné komentáře:

Okomentovat