úterý 4. března 2014

Nákupy za únor 2014 :)

Dobré ráno :) Tyto nákupy jsou normálně velké (řekla bych). Není tu toho málo, ale zase ani hrozně moc :) Snažím se totiž nenakupovat a navíc mi hodně věcí platí i mamka.

První věcí co jsem si tento měsíc koupila byly vatové tampónky. Tyto Basic jsou už mé 2. balení a protože jsem s nimi spokojená, tak ne poslední :) Nevím jestli se dají koupit ve všech prodejnách Albertu, ale jejich cena je 18,- za 120 ks. Nádhera :)
Další věcí je pleťový peeling, čistící gel a maska v 1 od Avonu z řady clearskin. Já produkt používám pouze jako peeling :) Ještě na něj bude recenze, protože už je to mé 2. balení. Obsah je 75 ml a cena asi 60,-.
Moje mamka objednávala nějaké věci ze stránky Dermacolu a já si tam vybrala na její doporučení toto pleťové tonikum. Zatím jsem ho ještě nezkoušela, protože teď používám něco jiného, ale mám ho schované do zásoby :) Objem je 200 ml a cena 70,-.
Při objednávání z této stránky jsem si do košíku přihodila tyto pásky na odstranění černých teček. Zatím jsem zkoušela jen jeden a jeden mi ještě zbyl (ostatní si rozdělila mamka a sestra na vyzkoušení). Možná na ně napíšu recenzi :)  V balení je 6 ks a cena asi 40,-. 
Tělový peeling jsem si do košíku přihodila, protože mi můj aktuální dochází. Vůně je belgická čokoláda a pomeranč, ale mi to spíš připomíná takové sušenky Pim´s od Opavie. Voní krásně a zatím jsem ho vyzkoušela jen jednou, ale recenze se taky na blogu objeví :) Obsah je 150 ml a cena asi 60,-.
Nový sprchový gel od Dermacolu s vůní karibský sen mi jen stačilo očichat a musel být můj (a to i přesto že mám doma v zásobě ještě dalších 8 sprchových gelů). Voní nádherně a sladce jako nějaký ananasový jogurt. :) Má 250 ml a cena je 40,-.
Parfém Slip into.. od Avonu jsem si sama nekupovala ale vyměnila jsem si ho s mamkou za jeden můj, který už mi moc nevoněl. Vůně je trošku výraznější než obvykle mám, ale úplně jsem si ji zamilovala. :) Cenu bohužel nevím a objem je 50 ml.
 Začalo mě trápit vypadávání vlasů a po kladných recenzích jsem se rozhodla pořídit si Bioaquanol U, který by tomu měl zabránit a navíc by měl podpořit růst vlasů. Měl by se používat minimálně 2 měsíce 2x denně (já používám jen 1x denně), tak jsem zvědavá :) Dá se koupit v každé lékárně buď v menším (55 ml) balení za 40,- anebo ve větším (250 ml) za 120,-. Já objednávala zde.
Na stránce, kde jsem objednávala Bioaquanol mají i kosmetiku a některé ceny jsou neuvěřitelně nízké. Já si tam koupila tento lesk na rty od NYC v odstínu 537 B´way berry a jsem nadšená. Jeho objem je 9,4 ml a cena pouhých 16,-! 
A poslední věcí je korektor od Avonu, o kterém jsem Vám už mluvila v novinkách. Je na mě bohužel tmavý, takže si ho nechám až na léto :) Objem je 6 ml a cena 79,- až 119,-.

A to by bylo pro dnešek všechno :) Co jste si nakoupili vy za měsíc únor? :)

2 komentáře:

  1. Ten spcháč od Dermacolu musím jít omrknout :) Bioaquanol používá moje babi a je s ním spokojená :)

    OdpovědětVymazat