středa 4. prosince 2013

Nehty- 2. díl :)

Ahoj čtenáři :) Dnes bych Vám chtěla ukázat vzhled nehtů, které jsem si nalakovala. Všichni víme co je to ombré a já se rozhodla jej zkusit na nehty :)

Zkoušela jsem to poprvé takže to není bez chybičky, ale i tak se mi to líbí a těším se jak dopadne někdy v budoucnu další pokus :)

Použila jsem tyto laky:
1) Catrice- odstín 030 Meet Me At Coral Island, 10ml (lak jsem si zakoupila na dovolené na Slovensku, byl totiž jako dárek u časopisu a celkem časopis+lak stály 2,60€ což je nějakých 60,- :)
2)Rimmel London 60 seconds- odstín 305 Naughty But Nice, 8ml (cena- 39,-)
3) Avon Colortrend- odstín Velour, 8ml (cena- 49,-)
4) Gabriela Salvete- odstín 100, 11ml (cena- 59,-) 

Pokud jste si někdy ombré nehty dělaly, tak víte, že máte od laků špinavé i okolí nehtů a na jeho zlikvidování jsem použila tento odlakovač:

Nemám doma žádnou jinou houbičku a tak jsem použila normální na nádobí :D kousek jsem ji odstřihla, nebylo to nijak rovné, ale na tom nezáleželo :)

Výsledný vzhled vypadal takto:




Líbí se Vám to? :) Máte doma některý z těchto laků?

5 komentářů: