středa 4. prosince 2013

Spotřebováno za říjen 2013 :)

Ahoj, ahoj! Dnes si dáme spotřebované produkty! Předem říkám, že toho je tentokrát dost, tak snad se nebudete nudit :)
A rozhodla jsem se přidávat hodnocení, dávám ho k výrobkům podle tabulky, který bude hned pod textem (nehodnotím vzorky) a přidala jsem jej i ke spotřebovaným produktům z minulých měsíců :)

1. Odličovací ubrousky Balea- Green Coconut
Ubrousků od Baley mám už několikáté balení a určitě ne poslední :) Recenzi jsem už na ně psala ;)
Hodnocení:

2. Kosmetické tampónky Bel
Také mám už několikáté balení a nehodlám s těmito tampónky končit :) 
Kupujeme je domů v balení 3 těch sáčků po 84ks + nějaký dárek asi za 70,-
Hodnocení:

3. Čistící pěnivý krém Solutions Winter Avon
Popis: Pěnivý krém jemně čistí chladem poškozenou pleť v zimním období. Odstraňuje nečistoty bez pocitu vysušení. Obsahuje pěstící a zklidňující složky , které zanechávají pleť čitou a dodávají jí zdravý vzhled.
Pěnivý mi ten gel nepřišel, pleť mě trochu po použití pnula a nepřišlo mi, že by hydratoval na to, že má být na používání v zimě. Plánuji na něj psát ještě recenzi, mám doma ještě další balení (bohužel). Nebyl nic moc, takže sama bych si ho nekoupila, ale vzhledem k tomu, že mám doma další balení tak to překousnu :)
Měla 200ml a stála asi 100,-
Hodnocení:

4. Maska s minerály a 0,5% kyselinou salicylovou
O masce jsem už psala článek :) Byla super, měla 75ml a stála asi 60,-
Hodnocení:

5. Jemný pleťový peeling meruňka Aminger
Popis: Tento jemný peeling účinně zjemňuje pleť odstraňováním odumřelých pleťových buněk. Pleť čistí a stimuluje její prokrvení. Zanechává ji svěží a zdravě vypadající. 
Tohle je něco božího! Po použití je pleť totálně hebká a vyčištěná. Nejlepší peeling, co jsem kdy měla. Mám to objednané z internetu asi za 20,-. Pokud zas někdy budu objednávat určitě si to koupím znova! 2 sáčky (15ml) mě stály 20,-. No a tento jeden sáček mě vyšel na 3 použití :D
Hodnocení: 

6. Tea Tree Calming Mask- Skin 79
Popis: Extrakt z tea tree chrání před vnějšími škodlivými vlivy a zklidňuje pleť, Centella Asiatica dodává svěží a čistý vzhled. Zklidňuje, pečuje o problematickou pleť.
Na vyzkoušení to bylo určitě fajn, ale i tak mám radši takové ty ,,patlací" masky :) Má 20ml a normálně stojí 30,-.
Hodnocení:

7. Černá tužka na oči Avon
Bohužel nevím název, mám ji tak ostrouhanou, že to už ani nejde celé přečíst :) Byla ale fajn :)
Hodnocení:

8. Hydratační šampon pro všechny typy vlasů
Šampon mě nedostal. Nekoupím si ho znova :) recenze :)
Hodnocení:

9. Krémový olejová sprchová peeling s vůní indického čaje a vanilky Balea
Peeling se myslím už neprodává. Měla jsem ho doma asi 3 měsíce a začal nějak divně smrdět, tak jsem ho radši ani nepotřebovala. Je tam úplně na dně. 
Stál 30,- a bylo ho 200ml.
Hodnocení:

10. Sprchový gel Tropics
Sprcháče z Avonu mám ráda, o tomhle jsem vám už i psala ;) 
250ml a v akci jsem ho koupila za 39,- :)
Hodnocení:

11. Dámský neparfémovaný čistící gel Simply Delicate
300ml a cena je asi 80,-
Hodnocení:

12. Zklidňující tělový krém s jogurtem obohacený o malinový extrakt- Fleur de Sante
Tělové mléko jsem měla z greatboxu, hydratace nebyla nic moc a zase- smrděl mi. Strašně umělá malina. Jako nový mi voněl ale při používání mi prostě začal smrdět, tak mi ho pomohla dodělat mamka :) Měl bílou barvu a konzistence byla taková gelovo-krémová :)
200ml a cenu nevím

13. Pleťový a tělový krém s heřmánkem a výtažky z ovsa
Boží záležitost :) Kdybych toho neměla doma tolik, tak si ho koupím znova :)
Hodnocení:

14. Výživné tělové mléko do sprchy Nivea
Hodně známá věc, asi všichni znáte :) 

15. Hydratační tělové mléko do sprchy Nivea

16. Dámská jednorázová holítka Balea
Mám pocit, že tyto holítka se objevují v regálech Baley jen přes léto. Tento týden jsem v Dm byla a už je tam neměli tak nevím. Mají 3 břity a v balení jich je 8ks a stojí 80,-. Za mě teda nejlepší jednorázová holítka  :)
Hodnocení:

 17. Parfém Ellite
Parfém jsem dostala od kamarádky, takže cenu nevím. Měl 50ml. Vůně byla příjemná, jen jsem si na ni musela zvyknout. Ale už bych si tento parfém asi nechtěla :)  
Hodnocení:

18. Tekuté mýdlo Londýn  Balea
Toto mýdlo jsem koupila hlavně kvůli vůně ale i té nádobce, chci ji totiž na nějakou věc využít.  Ale vůně je fakt super :) Ruce nevysušuje a příjemně voní i po umytí rukou :)
300ml a stojí asi 30,-
Hodnocení:

19. Mýdlová mycí barva na tělo
Toto je určeno pro děti, ale já jsem to kupovala že to s přítelem v létě využijeme, ale zapomněli jsme  a když jsem to teď vytáhla, že to bud brát alespoň na mytí rukou, tak jsem se málem poblila jak to smrdí. Zkazilo se to. A to jsem to ani nevyzkoušela.

20. Dětské vlhčené ubrousky sensitive
Tyto ubrousky mám doma na čistění rukou, popř. štětců nebo třeba hrdla od makeupu, nebo tak. :) Nebo i na čistění stolu, když se mi rozpráší nějaká věc. 
80ks a cena nějak 40,-
Hodnocení:

21. Vatové tyčinky Bel
Jiné domu nekupujeme, protože tyhle jsou nejlepší :) A pro mě jsou nutností při líčení :)
160ks a byly opět koupené k odličovacím tampónkům (2. spotřebovaný produkt).
Hodnocení:

22. Houbička
Tuto houbičku pužívám na sundávání masek :) Kupuju po 2ks za 20,- v Rossmanu nebo za 30,- v Dm. :)
Hodnocení:

Tak toho bylo dost co? :) Kolik toho máte vy?

3 komentáře:

  1. Tyjo, tak toho jsi stihla spotřebovat opravdu hodně. Odličovací kokosové ubrousky od Balea musí krásně vonět, já jsem je ještě nezkoušela. Od Balea mám nejoblíbenější výrobek antibakteriální gel a také takový balzám na rty v kovovém balení. Kosmetické tampóny si kupuji z Lidlu a mám je nejraději. Teď zrovna zkouším i jiné, ale ty z Lidlu u mě zatím vedou.

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkná hromádka spotřebovaných věcí, jen tak dál!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Tyhle "spotřebovací články" mám moc ráda, vždycky mám chuť koupit si většinu věcí. ;-) Tentokrát mě nejvíc uchvátil ten krém s heřmánkem a ovsem. ;-)
    Vivi

    Giveaway Starbucks

    OdpovědětVymazat