pátek 27. prosince 2013

Co jsem dostala na Vánoce? :)

Ahoj všichni :) Původně jsem chtěla celkově udělat 3 články- dárky od kamarádek, dárky od přítele a pak dárky od rodiny. Nakonec jsem se rozhodla rodinu a přítele spojit v jeden článek, tak snad Vám to nebude vadit :) Je toho celkem dost a nefotila jsem všechno. Mám vyfocenou všechnu kosmetiku a pár kousků oblečení :) A ještě chci říct, že opravdu nevím ceny výrobků, protože to byly dárky ;) Nebudu zdržovat a jdeme na to :)

1. Kondicionéry Dove Intense Repair, (2x) 200ml
2. Garnier Fructis Volume posilující šampón, 250ml
3. Garnier Fructis Volume posilující balzám, 200ml
4. Dermacol Aroma rituals antistresový krém na ruce s vůní hroznů s limetkou, 100ml
5. Dermacol Aroma rituals antistresové tělové mléko s vůní hroznů s limetkou, 200ml
6. Dermacol Aroma rituals antistresový sprchový gel s vůní hroznů s limetkou, 250ml
7. Avon vyživující sprchový gel s kořením, pomerančem a zázvorem, 200ml
8. Avon vyživující tělové mléko s kořením, pomerančem a zázvorem, 200ml
9. Avon vyživující tělový sprej s kořením, pomerančem a zázvorem, 100ml
10. Oriflame krém na ruce Brazil Nuts, 75ml
11. Oriflame mýdlo Brazil Nuts, 75g 
12. Balea sprchový gel s vůní třešní, 250ml
13. Balea sprchový gel perly, 300ml
14. Balea jemné tekuté mýdlo s vůní třešně, 300ml
15. Freeman pleťový peeling meruňka, 150ml
16. Nivea jemný odličovač očí, 125ml
17. Avon řasenka Super Shock Max, 10ml
18. Avon Lak na nehty
19. Avon Amour EDP, 30ml
20. Nivea sprej antiperspirant Calm and care, 150ml
21. Nivea čitící pleťové ubrousky, 25ks
22. Avon pleťoý a tělový krém care, 400ml 
Ten nádherný a roztomilý plyšáček je od mého přítele :) Pod ním je diář, dále tam jsou sluchátka Sony a peněženka Loap :) Dále jsem dostala nějaké oblečení:
Nechyběly i náušnice :)
Pak jsem dostala asi jako klasiku ponožky, dále termosku, svíčky, cappucino, skleničku na latté a latté k tomu.

No a jaký byl Váš Ježíšek? :) Líbí se Vám nebo přály jste si něco co nadělil i mi? :)

2 komentáře:

  1. Juu pěkný ježíšek a ja si přála sluchátka a byly tam :)

    OdpovědětVymazat
  2. Také mám článek na blogu:) Dostala jsem stejnou sadu od avonu, ten třešňový sprcháč od Baley jsem zrovna dopotřebovala a byl vážně fajn:) Moc mi sprcháče od Baley nevoní, ale tento mi voněl:)

    OdpovědětVymazat