středa 4. prosince 2013

Další přírůstky :)

Ahoj :) jak jsem Vám psala, ta jsem znova objednávala kosmetiku ze strránky http://elfkosmetika.cz/ protože měli akci na poštovné zdarma při nákupu nad 400,-. Domluvila jsem se s pár lidma a objednaly jsme, protože jsem chtěla využít té akce na to poštovné :) Nutně jsem nic nepotřebovala, ale vzala jsem si alespoň 2 věci.


Objednala jsem si ještě jednu tu bázi pod oční stíny, protože je naprosto skvělá, ale o tom vám napíšu někdy příště :) No a druhou věcí je rozjasňující pudr.


Tento pudr je z řady essentials a stál mě 39,- 


Mám ho v nejsvětlejším odstínu IVORY, protože bych tmavší mít ani nemohla, jsem hrozná bledulka :D


Líbí se mi obal tohoto pudru, protože je úplně jednoduchý, ale štve mě trochu ot otevírání.. Vůbec mi to nejde jednoduše, musím na to trochu silou a to se zase bojím, že si to zničím. Doufám, že se to časem vychodí :)


K pudru jsem dostala i labutěnku, ale tu využívat nebudu.


Na stránkách elfu je u tohoto tuhého pudru psané toto: Vytvořte bezchybný finální vzhled s hedvábným pudrem, který rovnoměrně splyne s vaší pletí. Léčí a působí preventivně proti nedokonalostem pleti pomocí klíčových aktivních složek určených pro problematickou pleť. Osvědčené pleťové pohlcovače absorbují nadbytečnou mastnotu a vytváří krásný matný povrch.


Až jej odzkouším trochu víc, ta vám napíšu článek :) Máte s ním zkušenost? Využili jste této akce elfu? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat