středa 4. prosince 2013

Best Friend Tag :)

Tento tag se mi moc u jiných holek líbil a tak jsem se rozhodla na něj přemluvit i svou nejlepší kámošku. Moje nejlepší kámoška se jmenuje Zdeňka, ale já ji stejně nejčastěji říkám Zdenička :) Studuje na střední obchodní škole (takže jsme věkově stejně) a je hrozně zručná a šikovná.
Doufám, že se Vám tento tag bude líbit :) Na verzi Zdeničky, kde jsem odpovídala já se můžete kouknout tady :)
Tak jdeme na to!

1) Jak a kdy jste se seznámily?
Zdenička: Potkaly a seznámily jsme se už v první třídě. Ještě jsme se nijak moc nekamarádily ale poznaly :)
Radka: S tím souhlasím. :) Nijak moc jsme se ale ze začátku ale nebavily, to kamarádství začalo až později :)

2) Jak dlouho se znáte?
Zdenička: Známe se tedy už od první třídy což je tento rok přesně 10 let.
Radka: Přesně tak :)

3) Jaká je vaše oblíbená vzpomínka?
Zdenička: Oblíbená vzpomínka by byla, ty léta, když jsme ležely vždycky na dece před tvým barákem a pouštěly si písničky (pak tam na nás někdo čuměl z balkónu) a psaly deníčky.
Radka: Na to si vzpomínám :D To bylo super. Jeden z těch deníčků mám doma já schovaný a jeden Zdenička :)

4) Jaká je její vysněná práce?
Zdenička:  Tak vysněnou práci nevím, ale chtěla jsi pracovat jednu dobu s dětmi - učitelka ve školce nebo na prvním stupni základky?
Radka: Tohle je těžká otázka. Já sama ještě nevím co bych chtěla dělat. Spíše něco s lidmi, ale takovým malým mým snem je vlastnit malý obchůdek s kosmetikou :) Ale nevěřím moc tomu, že by se mi to splnilo.

5) Jaký je váš oblíbený obchod?
Zdenička: DMko!!
Radka: Pravda! Já jako nijak moc nemusím nakupování, takže mi opravdu stačí se minimálně jednou za měsíc nebo někdy i týden projít do dm :)

6) Jaký je váš oblíbený televizní pořad?
Zdenička: Nikdy jsme se společně na pořad nebo seriál nedívaly, ale TBBT nebo HIMYM máme rády myslím obě :) taky Přátelé.
Radka: To je pravda, že se na nic nedíváme spolu. Ale já mám ráda jak Zdenička řekla TBBT, HIMYM a FRIENDS. Ale taky mě baví a občas se dívám na Výměnu manželek USA :D

7) Co vám vadí na té druhé?
Zdenička:  Musím říct, že mi na Radce nic nevadí.. možná má někdy až moc otázek najednou, ale jinak nic nemám.
Radka: Tak to se divím. Vždyť víš jak šíleně náladová jsem :) A navíc si myslím, že by ti mohlo vadit to, že skoro pořád prostě nemám čas :) Anebo to jak jsem šíleně ukecaná a občas tě ani nepustím ke slovu. :D

8) Kam by jste spolu jely kdekoliv na světe?
Zdenička: Paříž!
Radka:  Klidně :)

9) Jaký je váš oblíbený vtip?
Zdenička:  Tak na oblíbený vtip si nevzpomenu.. Ale o bláznovi s lentilkami byl jednu dobu populární :D
Radka: Hm. Taky mě nic nenapadá :/

10) Komu trvá déle připravit se do školy?
Zdenička: S tímhle bych řekla, že jsme na tom stejně. 
Radka:  Taky si myslím, ale kdysi jsem to byla určitě já, protože Zdenička na mě vždycky všude čekala minimálně 10 minut :D

11) Oblíbené roční období?
Zdenička: Léto!
Radka: Miluju léto a mám ráda i jaro a podzim. Jediné co nesnáším je zima! Brrrr... 

12) Oblíbená značka makeupu?
Zdenička: Myslím, že pořád vítězí Avon a pak třeba Essence?
Radka: Správně :P

13) Kalhoty nebo šaty?
Zdenička:  Tak to by záleželo asi na situaci.. Třeba na nějakou slavnostnější akci (divadlo nebo něco podobného) by si Radka sukni vzala (teda myslím :D). Co se týče ale denního oblečení tak kalhoty.
Radka: To jo :) Víc nosím kalhoty :)

14) Věříte na konec světa?
Zdenička: No já myslím, že nevěří.. zvláště, když už jich mělo být tolik :D
Radka: Přesně :D

15) Oblíbené zvíře?
Zdenička: To bych řekla že pes nebo křeček :)
Radka: Z půlky správně. Mám moc ráda pejsky a křečíky tak jako normálně, nijak po nich nešílím, ale sama jednoho mám :P Ale spíš miluju tygry, jsou to úžasná zvířata :) Líbí se mi třeba i jelen.

16) Oblíbený film?
Zdenička:  Tak to se musím přiznat že nevím. Vím, že se teď díváš na Star Wars (nebo Star Trek to je?) ale netuším, jestli to je nejoblíbenější. Jinak komedie.
Radka: Na Star wars jsme se dívali s přítelem, jen protoabych věděla o čem jsou jeho oblíbené filmy. A jako bavilo mě to, ale nevím co mám za oblíbený film :) Ale mám ráda komedie :)

17) Popište se navzájem jedním slovem.
Zdenička: Naslouchající :*
Radka: Sama to asi neposoudím, ale děkuji :)

18) Komedie nebo horor?
Zdenička:  Já bych řekla, že by se Radka podívala na oboje, ale spíše komedie.
Radka: Jistě že komedie. Horor jsem ještě žádný neviděla, protože bych to nedávala :D

19) Oblíbená píseň?
Zdenička: To bude těžké, jelikož máme každá jiný vkus na hudbu bych řekla. Zkusím raději skupiny - Humbug, Evanescence, Metallica?
Radka: Kapely jsi trefila, ale určitě nejsou všechny. :P Ale miluju třeba Foo Fighters od kterým miluju nejvíc písničky jako The Pretender, These Days, Rope. Jinak mě teď nejnověji chytla písnička Bad Girlfriend od Theory of Deadman. Ale poslouchám dost kapel :)

20) Co je divného co jí?
Zdenička: Tak to teda nevím. Já nejím houby, takže je pro mě divné když ona je jí :D Jinak vím, že obě jsme párkrát zkoušely kombinovat sladké a slané (ovšem ne vždycky to dopadlo dobře :D).
Radka: Spíš jsem čekala, že řekneš bezlepkové jídlo (moje mamka má celiakii a takže prostě doma všichni jíme většinou bezlepkové obědy, aby nemusela vařit na dvakrát :).

21) Podpatky nebo balerínky?
Zdenička:  To by záleželo asi zase na situaci, ale do města nebo tak balerínky a třeba na ples podpatky (kdyby teda měla jenom ty dvoje boty :D)
Radka:  Jako já mám 1 balerínky, ale ty moc nenosím. A podpatky si občas vezmu třeba i do školy, ale taky je moc nenosím, protože se bojím, že bych byla vyšší než můj přítel :D (a to mám opravdu mini podpatky, neumím v tom chodit). :)

22) Jaký máte stejný kus oblečení?
Zdenička: Stejný kus oblečení máme možná ještě z aerobiku, kdy jsme na různé sestavy měly všechny stejné oblečení.. Jinak asi nic :D
Radka: A co třídní triko? Hm? :P Ale to oblečení z toho Aerobiku byla vždycky taková katastrofa... :D

23) Jaké je Vaše oblíbené jídlo?
Zdenička:  No, tak přes jídlo já nejsem, takže nevím :(  ale třeba něco s houbama (houbové řízky). Jinak sladkosti taky :)
Radka: S houbama věci taky, ale nejvíc miluju těstovinový salát! Mňam! A pak chipsy :D

24) Kterou věc z kosmetiky má ta druhá nejradši?
Zdenička: To myslím že bude řasenka, nebo ty laky na nehty :)
Radka: Jo s tím souhlasím :) Ale baví mě třeba i stíny. Nebo pak nějaké masky, je s níma sranda :D

Tak jak se vám tento tag líbí? Pokud jste jej dělaly s kámoškou tak mi tu šoupněte odkaz, ráda se mrknu :)

Žádné komentáře:

Okomentovat