středa 4. prosince 2013

Maska Balea Young

Ahojte! :) Dnešní recenze bude na masku značky Balea Young Soft & Care.


No mám na ni hodně rozpačitý názor. Sice nádherně voní a opravdu hydratuje, ale jakmile si ji nanesu, tak mě na tvářích tak po 2 minutách začne jemně štípat. Nechápu jakto. Dávala jsem ji vyzkoušet i mojí sestře a jí to na obličeji nedělá nic, takže je asi chyba ve mě, ale myslím, že tohle by opravdu neměla maska na obličej dělat. Ale budu ji používat, je mi líto ji vyhodit. :) Stála mě asi 40,- a má 50ml. Má takovou světloulince růžovou barvu, ale na obličeji jakmile se rozetře tak je spíš průhledná.



 Po nanesení by se měla nechat 5-10 minut na obličeji v případě masky, a měla by se dát použít i jako čistící gel, ale to jsem nezkoušela. Po uplynutí 5-1 minut v případě masky, by se měla setřít vatovým tampónkem, ale když to udělám, tak mám obličej pořád takový mastný a lepkavý, takže ji oplachuju vodou. Už bych si ji asi nekoupila kvůli tomu štípání, ale musím uznat, že hezky hydratuje :)


Máte s ní nějakou zkušenost? Taky z ní máte takový rozpačitý pocit? Nebo máte zkušenost z nějakou jinou maskou od značky Balea? Pochlubte se! :)




Žádné komentáře:

Okomentovat