středa 4. prosince 2013

Masky z ladyboxu!

Ahoj všichni :) Rozhodla jsem se, že dnes to bude recenze na 2 masky, ke kterým jsem se dostala prostřednictvím ladyboxu. Tak jdeme na to :)
První maska je z květnového balíčku, je to Výživná tvarohová maska s medem od značky LE CHANTON.
Popis masky v lady-dopise: Maska obsahuje tvaroh a máslo z kozího mléka, včelí med a vitamín E, má regenerační, zklidňující a změkčující účinky, zlepšuje kvalitu pleti a zpomaluje její stárnutí, je určena pro smíšenou pleť. Výskyt měkkých malých hrudek z přírodního tvarohu není závadou!
Ladytip: Aplikujte na čistou pleť dle potřeby, nechte působit 20 minut a jemně setřete nevstřebané zbytky. Masku můžete použít i k hydrataci krku a dekoltu nebo po opalování.
Masku testuji už asi 3 měsíce, takže vám k ní něco řeknu :)
Maska má takovou světle žlutou barvu, obsahuje hodně hrudek a divně voní.
Maska má spíše hustší konzistenci, protože jakmile ji z obalu vymačkáte, tak drží tvar a nikde se neroztéká.
Po rozmazání je maska spíše bílá a jdou v ní vidět hrudky.
Dívala jsem se do složení a obsahuje jak silikony, tak i parabeny, takže to nebude šálek kávy pro každého :)
Já masku po použití jenom nestírala, já ji oplachovala, protože pro mě je pleť jen po setření nepříjemná. Po použití byla pleť hezky hebká, lepší kvalitu pleti jsem také nezpozorovala a nějaké zpomalené stárnutí také ne :D Když jste měly masku na pleti, tak šlo krásně poznat, že se vstřebává, po těch 20 minutách na pleti zůstaly spíš jen hrudky.
Maska má 100 g a její normální cena je 298,-
Maska mě moc nezaujala, prostě obyčejná maska a moc nevidím důvod, proč bych si ji měla kupovat znovu :)

O další masce se zmíním jen tak zlehka, protože byla jen na jedno použití. 
Maska byla z říjnového ladyboxu a byla od značky Skin79. Já v balíčku našla zklidňující a uvolňující masku.
Popis: Extrakt z tea tree chrání před vnějšími škodlivými vlivy a zklidňuje pleť, Centella Asiatica dodává svěží a čistý vzhled. Zklidňuje, pečuje o problematickou pleť.
Po jednom použití jsem nezpozorovala žádný rozdíl před použitím a po. Ale maska pěkně voněla a jsem moc ráda, že jsem ji mohla vyzkoušet. Ale i tak raději zůstanu u masek, které si normálně napatlám na pleť :)
Ještě jsem vám vfotila jak maska vypadala, protože třeba tady je někdo kdo neviděl takovou masku nikdy v životě, jako já do té doby než jsem vyzkoušela tuhle :)
Musím ještě říct, že jsem se bála toho, že mi maska z obličeje bude padat a že z ní ta tekutina bude téct, když jí budu mít na obličeji. Ale nedělala ani jednu věc z toho :)
Maska je ze 100% bavlny. Má 20ml a normálně stojí 30,- a dá se sehnat zde :)
Mohly jste ji vidět už ve spotřebovánu za říjen.

Vyzkoušely jste nějakou z těchto masek? Jak vám vyhovovaly? Zkoušely jste někdy už ,,plátýnkovou" masku?

Žádné komentáře:

Okomentovat