středa 4. prosince 2013

Play it ROCK...

Čau :) 
Jak si užíváte počasí? :) Já teda užívám, ale trochu jsem se na brigádě spálila :( Bohužel dělám venku v tomhle počasí, takže se s tím musím smířit :( Naštěstí teď mám 3 dny volna, takže se těším až se prospím a odpočinu si :)

Dnes bych Vám chtěla ukázat jeden parfémovaný deodorant značky Playboy, jak jste si přečetli v názvu článku, nese jméno Play it ROCK.. 


Tento deodorant jsem si nekoupila sama, dostala jsem jej od kamarádky k Vánocům spolu s masážním gelem v sadě. Deodorant jsem vytáhla teprve asi před měsícem a půl, protože jsem dřív používala deodorant značky adidas, se kterým jsem byla moc spokojená :)


Dříve jsem měla hodně ráda deodoranty značky playboy, protože mi pomáhaly proti pocení, ale tenhle to nějak nedělá.. Skoro vůbec mi nepomáhá :D Takže ho nepoužívám jako deodorant, ale spíš jako takový tělový sprej. 
Jeho vůně mi nejdřív byla sympatická, ale teď mi už přijde kapku otravná. Takže místo abych jej používala, tak mis spíš leží ve skříni :D Takže už bych si ho nekoupila :)


Máte s ním zkušenost? Jste spokojené? :)

1 komentář: