čtvrtek 19. prosince 2013

Co jsem dostala od kamarádek na vánoce? :)

Ahoj, ptala jsem se vás zda by jste chtěly nějaký článek věnovaný dárkům co jsem dostala na Vánoce. Minulý víkend jsme měly s kamarádkama ze základky každoroční sraz s výměnou dárečků na Vánoce :)
Dám Vám sem jen kosmetiku, protože jinak jsem pak dostala Rafaello a čokoládu.
Největší radost mi asi udělalo toto tělové mléko z H&M, má nádherný obal a voní mi trochu jako nějaký likér nebo cukroví. Nevím kde se dá sehnat ani cenu.
Další věcí je deodorant značky Rexona. Tento jsem ještě neměla a navíc deodoranty se neztratí nikdy :) 
Další věcí je sprchový gel i pěna do koupele v 1 od značky Yves Rocher v malém cestovním balení. Je tam toho 50ml. A nádherně voní! 
Jako další můžete vidět lak na nehty od Gabriely Salvete z kolekce Stars v odstínu 14 Blu Imperial. Aplikátory na oční stíny jsou od Elfu a používám je na barevné linky stíny, protože jsou krásně úzké. Nivea Lip Butter se myslím u nás nedá sehnat, ale dostala jsem s příchutí a vůní vanilky :)
No a poslední věc je štětec na pudr od značky Elf, který ale moc dobrý na pudr není. Hodí se lépe na makeup, ale určitě mi doma nebude jen tak nedotčeně ležet :)  
Tady jsem vám ještě vyfotila ten krásný lak na nehty na sluníčku:

No a to by bylo vše :) Určitě sem přidám, co jsem dostala od rodiny a možná, že i to co jsem dostala od přítele. Musím se s ním nejdříve domluvit ;) Líbí se Vám některá věc? Je něco z toho co jsem ukázala letošní položkou vašeho wishlistu? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat