středa 4. prosince 2013

Tento korektor nekupovat!

Krásný den, dnes jsem tu s recenzí na korektor, který jsem si kupovala někdy v září. Korektor by měl být určený na kruhy pod očima. V katalogu se tyčinka jmenuje KRYCÍ TYČINKA INVISIBLE LIGHT. Na samotném korektoru je napsané ROZJASŇUJÍCÍ KOREKTOR. Moc tomu nerozumím. 
Z korektoru nejsem nadšená ani trochu. Krytí nevidím skoro žádné a korektor tudíž ani nepoužívám. Zanechává po sobě malé třpytečky a to se mi pod očima nelíbí. Možná by se dal využít jako rozjasňovač, ale to jsem nezkoušela, takže u mě moc využití nemá.
Jeho barva je dost světlá, mám odstín Light, takže je vhodný i pro bledulky. 
Ještě musím říct, že při nanášení a následném zapracovaní do pleti si musíte s korektorem trochu vyhrát, mě při zapracování dost ,,šmouhuje".
Korektor je tekutý, na jedné straně je taková ta točící část, kterou si určujete množství korektoru a na druhé straně je štěteček, do kterého vytéká korektor a kterým ho nanášíte.

V akci se dá koupit jeho 2,46ml za 59,- , jinak se jeho cena pohybuje až po 159,-. Určitě bych ho nedoporučila.

Máte s ním zkušenost? Znáte nějaký korektor, který nefunguje jak má?

Žádné komentáře:

Okomentovat