středa 4. prosince 2013

Oči- 3.díl

Ahoj :) Dnes bych Vám chtěla ukázat líčení, které mě napadlo. Uvažovala jsem, jak bych se nalíčila a pak mě napadlo tohle :) Tak doufám, že se Vám líčení bude líbit :) Podle mě je vhodné i na podzim, protože obsahuje nádherné odstíny hnědé :)
A opět opakuju, že jsem studentka, takže nevydělávám, takže nemám žádnou drahou kosmetiku a radši se s jejíma cena držím u země :) Je pro mě lepší více věcí za 500,- než třeba nějaká řasenka :) A také znova opakuju, že nejsem žádný profík ohledně líčení. Na očích si dělám to, co se mi líbí a nikoho nenutím, aby to nosil :)

Tak jdeme na líčení :)

Jako první jsem použila svůj v poslední době oblíbený korektor na kruhy pod očima od Essence. (Tentokrát jsem ale odstíny trochu míchala).


Dále jsem korektor lehce přepudrovala pudrem od Elfu v nejsvětlejším odstínu.

Poté jsem vzala bázi pod oční stíny, opět od Elfu, a nanesla ji na celé víčko. Nechala ji chvíli zaschnout (né že by to potřebovala, ale pro jistotu :)

Pak jsem si vzala svou největší paletku Princessa a na celé víčko nanesla tento krásný středně hnědý stín mým štětcem na oční stíny od Essence.

  

Jakmile jsem to měla hotové, vzala jsem si další stín z této paletky, tentokrát tmavě hnědý a tím trochu dotvarovala oko.

Jelikož jsem si tento vzhled očí fotila asi před týdnem a zapomněla jsem si poznačit, co jsem použila, tak si teď nejsem jistá. Ale mám pocit, že na linku jsem použila nejdříve svojí béžovou tužku od Essence a pak přes ní naťupkala tmavě hnědý stín, který jsem použila už v minulém kroku :)

Celé líčení jsem zakončila kombinací mých v této době nejoblíbenějších řasenek a to řasenky SuperShock od Avonu a řasenky Mega Effect také od Avonu. Mega Effect řasy totiž nádherně prodlouží, ale slepíí a Supershock mi je rozdělí a zhustí :) Takže je pro mě nejhezčí a nejlepší kombinace těchto dvou :)


No a tady už můžete vidět konečný vzhled očí :)
Opět se omlouvám za kvalitu fotek, ale mám prostě strašně starý foťák a nedostatečné finance na nový :)
Ps: Líčení bylo ve skutečnosti trošku tmavší. 

Informace o výrobcích:
Korektor match 2 cover! - koupila jsem jej v dm v regálech Essence za 70,-. Má 2,3 g.
Rozjasňující tuhý pudr Elf- odstín Ivory, stál 39,- a má 5g
Báze pod oční stíny Elf- mám odstín Nude, který stál 39,- a báze má 5ml
Paletka oční stínů Princessa- koupila jsem ji také v dm asi za 100,- , ale od té doby už jsem ji tam vůbec neviděla. 
Štětec na oční stíny Essence- cena kolem 45,-
Kajalová tužka na oči od Essence- mám odstín 19 All I want a stála mě asi 10,- ve výprodejovém košíčku
Řasenka SuperShock Blackest black- 10ml cena 69,- až 109-
Řasenka Mega Effect Blackes black- 9ml, cena kolem 100,- (já ji vyhrála)


Jak se Vám toto líčení líbí? :) Máte doma některou z mých použitých věcí?

2 komentáře:

  1. Paletka i líčení jsou moc pěkné :) Škoda, že to je na fotkách světlejší no...

    OdpovědětVymazat
  2. Ja jsem rada ze muj fotak dokaze alespon to :-(

    OdpovědětVymazat