středa 4. prosince 2013

Nehty- 3. díl

Ahoj :) Vzhledem těchto nehtů jsem se nechala inspirovat nálepkami od L´Oréal Paris, které jste už každá musela vidět ať už v obchodě nebo na nějakém blogu :)


Použila jsem tyto laky: 
1) Avon nailwear pro+ v odstínu INSPIRE, 12ml (cena 39,- až 89,-)
2) Avon speeddry+ v odstínu LIMESPLATTER, 12ml (cena 39,- až 89,-)
3) Avon nailwear pro+ v odstínu BLUE ESCAPE, 12ml (cena 39,- až 89,- myslím ale že se už nedá sehnat) V JINÉM TIPU NA NEHTY ZDE!
4) Avon nailwear pro+ v odstínu VIVID VIOLET, 12ml (cena 39,- až 89,- myslím ale že už se také nedá sehnat)
5) Rimmel London 60 seconds v odstínu 305 NAUGHTY BUT NICE, 8ml (cena 39,-) V JINÉM TIPU NA NEHTY ZDE!
6) Avon Colorotrend v odstínu TROPICAL, 8ml (cena 49,-)
7) Gabriella Salvete v odstínu 148, 11ml (cena 49,-)

Postup: Nejdříve jsem nehty nalakovala ve 2 rstvách jak jsem zvyklá bílým lakem a nechala jej zaschnout. Pak jsem vzala speciální štěteček na nehty a tou stranou, která slouží k dělání teček jsem nehty postupně tečkovala. A to tak, že jsem si na papír naťupovala trochu jedné barvy- u mě byla první modrá a tou jsem na každý nehet udělala 7 teček. Pak jsem špičku štětečku na nehty očistila v odlakovači a na papír naťupovala další barvu. S každou jsem dělala 7 teček,a le vy si můžete děla víc/míň :) Je to na vás :) Také si můžete zvolit více barev, ale mě stačily tyto :)

Ten štěteček na nehty vypadá takto:
omlouvám se, že je tak upatlaný :) 
Pokud tento štěteček nevlastníte, tak nezoufejte :) Můžete použít třeba špendlík a jeho barevnou hlavičku namáčet do laků :)

No a výsledný vzhled nehtů je tento:




Mě se nehty moc líbí :) Co Vám? Máte doma některý z těchto laků? :)

2 komentáře: