středa 4. prosince 2013

Extra Lashing- make-up remover

Ahoj čtenáři :) Omlouvám se, že dávám článek až teď ale dříve jsem se bohužel k psaní nedostala.
Jen tak mimochodem, dneska jsem byla poprvé na kosmetice, chtěly by jste vědět jaké byly mé pocity a poté i pocity po kosmetice? :)

Dnešní recenze bude věnovaná odličovači, který jsem si v avonu pořídila, protože jsem potřebovala něco na odstranění voděodolného líčení, protože mi na to odličovací ubrousky nestačí.
Odličovač je dvousložkový průhledné barvy. Je vhodný i na odlíčení makeupu na celém obličeji, ale já jej používám jen na oči :)
Jediné mínus, které odličovač má je dávkování. Je to normální lahvička bez jakéhokoliv nástavce, který by trochu zmenšoval množství odličovače, který vám vyteče na vatový tampónek, takže se mi občas stane, že si jej vyliju více, než bych opravdu spotřebovala.. 
Úplně bez problému odlíčí voděodolnou řasenku u linky. 
Po použítí je pleť kolem očí trošku mastná, proto si obličej pak ještě dočistím ubrouskem nebo čistícím pleťovým gelem.
Jsem s ním moc spokojená :) Má 50ml a stojí 59-99,- :)

 

Máte s ním zkušenost? Co je váš nejoblíbenější odličovací přípravek na voděodolné a třeba i normální líčení? :))

Žádné komentáře:

Okomentovat