středa 4. prosince 2013

Moje aktuální používané produkty- listopad 2013 :)

Opět jsem tady se svými aktuálními používanými produkty :) Tato rubrika mě baví, líbí se mi jak vidím jak se to mění a tak, takže jsem tu s ní znova :) 

Vlasy- šampon, kondicionér a další péče
1) Lak na vlasy pro styling bez zatížení- ultra silná fixace- (Schwarzkopf, 250ml, 79kč, Teta Drogerie) - recenze :)
2) Sérum na suché konečky vlasů (Avon, 30ml, 89kč, katalog)
3) Hydratační kondicionér pro všechny typy vlasů (Avon, 250ml, 49kč, katalog) - recenze :)
4) Šampon pro objem vlasů s extrakty růžového grapefruitu (Timotei, 250ml, 50kč, Dm) - recenze :)

Pleť- krém, masky, peeling
1) Pleťová maska s květy plumérie a citronovou trávou (Avon, 75ml, 69kč, katalog) - recenze :)
2) Čistící pleťový gel proti akné (Avon, 125ml, 70kč, katalog) - recenze :)
3) Čistící pěnivý krém (Avon, 200ml, 79kč, katalog) - recenze :)
4) Čistící pleťová voda proti akné s hladivým účinkem (Avon, 125ml, 69kč, je k sehnání pouze v 100ml balení) - recenze :)
5) Hydratační pleťový krém s mateří kašičkou (Avon, 100ml, 59kč, katalog)

Tělo- sprchování
1) Zvláčňující sprchový gel s olejem s hroznových jadérek (Dermacol, 250ml, 69kč, Dm) - recenze :) 
2) Tělové mléko do sprchy (Nivea, 400ml, asi 80kč, Teta Drogerie) - recenze :)

Tělo- hydratace
1) Hydratační tělové mléko s glycerinem a mandlovým olejem (Avon, 200ml, 69kč, katalog)
2) Hydratační sprej na tělo (Avon, 100ml, 59kč, katalog)

Krémy na ruce, nohy + další péče
1) Krém na ruce a nehty s glycerinem, kalciem a vitamínem E (Avon, 200ml, 89kč, katalog LE) - recenze :)
2) Vyživující krém na nohy se zázvorem a bílým čajem (Avon, 75ml, 59kč, katalog) - recenze :)
3) Balzám na ruce (Bione Cosmetics, 75ml, - , greatbox) recenze :)

Vůně, deodoranty
1)  Tělový deodorant Fruity Rhythm (Adidas, 150ml, 79kč, Dm drogerie) - recenze :)
2) Tělový sprej s mlékem a medem (Avon, 125ml, 69kč, není k sehnání)
3) Tělový sprej s melounem (Avon, 125ml, 69kč, k sehnání pouze v 100ml balení) recenze :)
4) Perceive EDP (Avon, 50ml, cenu si nepamatuji- byl to dárek, katalog)

Jak se Vám článek líbí? Máme něco stejného? :)

3 komentáře:

  1. Olejíček od Avonu taky strašně ráda používám:)

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda že jsi k produktům nenapsala, jak jsi s nima spokojená..;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Připomněla jsi mi, že jsem nenapsala odkazy na recenze, které jsem už psala. Děkuji, hned napravím :)

      Vymazat