neděle 13. dubna 2014

Korektor Affinitone

Krásnou a slunečnou neděli přeji!
Dnes Vám chci ukázat, který touto dobou používám nejčastěji. Kupovala jsem ho v listopadu a až teď jsem zjistila, že jsem o něm ještě nic nenapsala.
Balení je hezké a jednoduché. Korektor se nanáší jako lesk na rty (má tu houbičku).
Já mám nejsvětlejší odstín, který se u nás prodává a to je 02 Natural. Odstín je na mě bohužel tmavší, ale na léto bude fajnový. 
Krytí je dobré a používám ho nejčastěji na kruhy pod očima (a to přes něj dávám ještě nějaký světlejší korektor) a občas i na pleť a to přes něj také musím dát něco světlejšího.
Ještě bych chtěla zmínit, že pod očima trochu zalézá do vrásek a trošku místo, kde ho nanesete vysuší.
Co se týče výdrže na mojí pleti, tak ta není celodenní. Jakmile se vrátím po škole domů (tj. po 7 hodinách od nanesení) pod očima pořád je, ale už ne ve stejném stavu jako hned po nanesení. 
Složení:
Obsah je 7,5 ml a cena je kolem 120,-. Až mi dojde tak si možná koupím další balení, jen je škoda, že se u nás neprodává ten odstín 01. Kdyby se prodával, tak určitě sáhnu po něm a ne po téhle 02.

Jaký je váš oblíbený korektor? :) Vyzkoušeli jste tento?

3 komentáře:

  1. Pro mě nejlepší korektor ever :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pekná recenzia :))

    http://everydayinspirationbybibi.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Korektor jsem vyzkoušela a pravda, až na tu barvu mě vyhovoval :)

    OdpovědětVymazat