středa 4. prosince 2013

Spotřebováno za září 2013 :)

Ahoj všem :) Jak už je zvykem, jsem tady se spotřebovánem! Tentokrát za měsíc září :)
Na začátek chci říct, že většinu výrobků jsem spotřebovala na začátku měsíce a teď poslední týden už nic :)
Tentokrát je toho opět dost, konkrétně 15 plných balení a 8 vzorků :)
Tak jdeme na to!

1. Kosmetické tampónky
Jako obvykle jsem dodělala svoje kosmetické tampónky :) Opakovaně kupujeme domů tyto, jsme s nimi spokojení :)
V jednom balení jich je 84ks a jsou složené z 60% bavlny, 20% polyesterového mikrovlákna a 20% polyesteru.
Pravidelní čtenáří í, že je kupuju vždycky ve výhodném ,,setu" tří balení + nějaké věci (vatové tyčinky, olejové tyčinky, gumičky) asi za 70,- :)
Hodnocení:

2. Vlhčené odličovací ubrousky Light Blue- Balea
Pro normální pleť
Jak už jsem několikrát říkala, jsou to moje nejoblíbenější ubrousky. Všechny baleácké krásně voní, dobře odličují, neštípou v očích :) 
Jiné si nemám v plánu kupovat opakovaně :) Tyto jsem měla ze setu 2 balení ubrousků a krabičky za 80,-.
V balení je 25ks.
Hodnocení:

3. Alerra čistící ubrousky aloe vera
Rozjasňující a osvěžující čistění pokožky. Bez alkoholu. Každá pokožka si zaslouží individuální péči. Vlhké čistící ubrousky Alterra s extraktem z aloe vera čistí Vaši pokožku obzvláště jemně. Jemné složení rozjasňuje a osvěžuje, pokožka je šetrně zbavena nadbytečného kožního tuku, zbytku make-upu a nečistot. Tak je optimálně připravena na další péči. Jemná vůně rozmazlí vaše smysly. Ubrousky jsou i pro velmi suchou pokožku.
O ubrouscích jsem psala tady, takže se nebudu rozepisovat :)
25ks asi za 40,-.
Hodnocení:

4. Dog Rose & Aloe- Cleanser
Osvěžující zklidňující čistící gel 2v1 s výtažky ze šípku a aloe. Vhodné pro mastnou a smíšenou pleť. Čistí pleť, odstraňuje make-up včetně očního a redukuje nadbytečný kožní maz. Nevysušuje pleť. 
Psala jsem o něm zde. Byl určen pro mastnou pleť, takže mi nevyhovoval a nebudu si ho kupovat.
100ml za 59,- až 89,-.
Hodnocení:

5. 24h intense hydrating gel cream Yves Rocher
Gel byl příjemný, vyšel mi asi na 3 použití a hezky voněl :) Co víc o vzorku říct :)
Měl 1ml.

6. Rival de Loop- čistící pleťová maska
Rival de Loop čistící pleťová maska s jílem, bisabolem, provitamínem B5 a okurkovým extraktem čistí a zklidňuje pleť. Alantoin podporuje proces obnovování kůže. Použití: po vyčištění naneste na obličej, vyhněte se očním partiím a okolí úst. Po 10-15minutovém působení opláchněte vlažnou vodou. Používejte pravidelně 1-2krát týdně. 
Masky jsem zatím použila jen půlku. Mám teď totiž načnutou jinou, takže druhou půlku použiju jindy :)
Maska byla zvláštní. Vůně byla příjemná, maska po použití ztuhla. Jen jako obvykle mě dráždila nad lícní kostí. Mám asi nějaké citlivější místa na pleti. Jeden sáček vyšel asi na 3-4 použití.
Ale maska mě nijak nenadchla :(
Masky se prodávájí ve 2 sáčcích po 8ml asi za 20,- v Rossmannu.
Hodnocení:

7. 24h moisturising cream 
Krém hezky voněl, pleť byla příjemná :) Nedráždil ani obličej. Vzorek měl 1ml a vyšel asi na 4 použití :)

8. BB hydratační tónovací krém 8v1 Dermacol
Dokonalá pleť bez efektu make-upové masky. 
1. přirozený vzhled, 2. hydratuje, 3. sjednocuje tón pleti, 4. kryje nedokonalosti, 5. rozzáří, 6. pocit svěží pleti, 7. sametová pleť, 8. SPF 15
Jelikož BB bylo v 3. odstínu (na mě moc tmavé), tak jsem moc jeho účinky neřešila. Každopádně to nebylo nic pro mě :) Ale co musím podotknout tak že božsky voní! Jako karamel :)

9. Zubní pasta Elmex Sensitive
Jak víte, toto byla moje nejoblíbenější pasta na zuby. Je určená pro citlivé zuby, dobře chutná, moc nepálí a pomáhá na citlivé zuby. Ale jakmile jsem ji používala několik let, tak mi teď připadalo, že moc nepomáhá na mou citlivost zubů. Tak teď zkouším jinou.
Má 75ml a stojí kolem 80,- :) 
Hodnocení:

10. Ústní voda Elmex
Ústní voody už nepoužívám tak pravidelně, dám si ji jen občas. Každopádně tahle nepálí vůbec a chutná hodně dobře :) Mám ji ráda. 
Myslím, že se v tomto balení koupit nedá. Velké balení 400ml stojí kolem 130,-.
Hodnocení:

11. Jemný šampon s rostlinými výtažky při výskytu vší a hnid
Šampon obsahuje extrakty z šalvěje, puškvorce a ořešáku královského a silice máty, hřebíčku, rozmarýnu, muškátového ořechu a tea tree oil, které je vhodné aplikovat na vlasy při výskytu vší a hnid. Přípravek vlasy jemně myje, příjemně provoní a chrání pokožkupřed podrážděním a vysušením. Rostlinné extrakty a silicepůsobí proti nadměrné tvorbě lupů a pomáhá udržet ve vlasové části pouze žádoucí mikroflóru.  
Nelekejte se, že bych měla vši nebo tak :D Vši jsme se ségrou měly poprvé před asi 3 nebo 4 lety a nám doma pak zůstal ten šampon co jsme používaly. Já jsem nedávno uklízela v koupelně a objevila jsem tam ty 2 šampóny co jsme používaly při vších. Jelikož se snažím dopoužívávat výrobky, tak jsem se vrhla i na tyto šampóny. A navíc tyto šampony jsou celkem drahé, tak mi to bylo líto vyhodit.
Šampon mi teda strašně smrdí, protože nemám ráda bylinkovou vůni. Na vlasech byl celkem příjemný a nijak je nezatěžoval. Jen pak šly hůř rozčesávat, ale tak tomu se dá pomoct kondicionérem :)
Na lupy netrpím, takže to posoudit nemůžu. 
Šampon má 200g a stojí v lékarně kolem 170,-
Hodnocení:

12. Kondicionér pro zvětšení objemu Nivea
Posiluje vlasy od kořínků, dodává vlasům impozantní objem, aniž by je zatěžoval.
Kondicionér krásně voněl, vůně ve vlasech zůstala pár hodin po použití a vlasy se lépe rozčesávaly. Víc o vzorku neřeknu, ale každopádně mě nijak neuchvátil abych si koupila plné balení.
Vzorek měl 8ml a vyšel asi na 2 použití.

13. Gel na holení z hydratačním komplexem
Luxusní gel na holení se snadno nanáší a usnadňuje holení. Díky němu bude vaše pokožka hedvábně hebká.
Použití: Gel aplikujte na vlhkou pokožku. Oholte, zbytky přípravku důkladně opláchněte a pokožku šetrně osušte. Vhodný zejména pro holení nohou, podpaží a linie bikin.
Gel nebyl špatný. Myslím, že v tomhle obalu se už ale neprodává. Na pokožce nedělal žádné neplechy. Jen jak už jsem psala, připadá mi, že rychle ubývá. :) Ale jinak je fajn.
Je ho 150 ml a stál kolem 80-90,- :) 
Hodnocení:

14. SOS Detox slimming gel Yves Rocher
Vzorek mi vyšel na 2 použití a to jsem jej aplikovala na hýždě a stehna. Moc hezky svěže voněl po citrusech :) Měl se používat ráno a večer a krouživými pohyby jej vmasírovávat do pokožky. 
Vzorek měl 5ml :) A plné balení si pořizovat nebudu.

15. Hydratační tělové mléko do sprchy Nivea
Vzorek byl fajn a vyšel na 1 použití na celé tělo. :)
Měl 10ml.

16. Vyživující tělové mléko do sprchy Nivea
Vzorek byl fajn a vyšel na 1 použití na celé tělo. :)
Měl 10ml.

17. Milk & honey- moisturizing body whip
Recenze tady :)
 Měl 200ml za 60,- až 90,-.
Hodnocení:

18. Glycerinový krém na ruce
Recenze :) , tento byl ve starším limitovaném balení :)
100ml, cena 39,- až 69,-
Hodnocení:

19. Bel vatové tyčinky
Tyto tyčinky byly fajn, vata se z nich nijak nesundávala. :) Měla jsem je z toho setu odličvacích tampónků jako dárek, takže nevím kolik stojí samotné :) Je jich 160ks.
Hodnocení:

20. Vlčené ubrousky Babylove
Vhodné k očistění celého těla i obličeje s aloe vera a výtažkem z heřmánku. 
Měly 15ks a stály 15,-. Já je používala k očištění rukou nebo popř. štětců, když se mi nechtěly mýt :D

21. Vlhčené ubrousky Linteobaby
80ks bylo za 40,- :)

22. Nail polish corrector She- stylezone
Recenze :) Už bych si to nekoupila :)
Cena: 30,-
Hodnocení:

23. Nail graffitti top coat- Oriflame
Tento práskací lak jsem dostala ještě s dalšíma 2 loni na vánoce od mého přítele :) Takže cenu nevím. Tento jsem používala asi nejvíce a vyschl mi :( Na nehtech vypadal moc hezky. Měl 8ml a byl v odstínu Black. Nevím zda se dá ještě sehnat. 
Na bílem laku vypadal takto:
Hodnocení:

Tak konečně jsme u konce :D Kolik jste toho spotřebovaly tento měsíc vy? Máme něco stejného? :)

1 komentář: