středa 4. prosince 2013

Spotřebováno za srpen 2013 :)

Ahoj, tak jsem tu s dalším dílem pravidelné rubriky spotřebováno :) Tentokrát to bude za měsíc srpen a myslím, že toho mám opravdu dost. Je to 19 plných výrobků a 2 vzorky. Tak radši jdeme na to :) 

1. Kosmetické odličovací tampónky
Tyto tampónky jsou asi moje nejoblíbenější a domů jiné ani nekupujeme :) Líbí se mi na nich, že vždycky jsou v akci troje ty ubrousky a pak k nim ještě vatové tyčinky nebo třeba takové ty tyčinky s olejíčkem na odstranění  přebytečné řasenky nebo stínů a to vše asi za 70,-. Naposled jsem troje tampónky viděla i s nějakýma gumičkama do vlasů.
V jednom balení jich je 84ks a jsou složené z 60% bavlny, 20% polyesterového mikrovlákna a 20% polyesteru.
Hodnocení:

2. Odličovací ubrousky Valentina 
Odličovací a čistící ubrousky Valentina pro snadné a důkladné odlíčení pleti.
Ubrousků bylo 15ks a stály mě 25,-. Kupovala jsem je u nás v Tetě drogérii, protože jsem chtěla zkusit něco nového. Ale už bych si je nekoupila. Odličovaly sice dobře (ale ne voděodolnou kosmetiku), ale hozně mi na nich vadila ta vůně, přirovnala bych to k vůni toho klasického krému nivea (v tom modrém kolečku). A taky se mi na nich moc nelíbí ten popis. Nechápu proč, ale jsou tam prostě úplně šílené chyby :D Ale to je drobnost :) 
Hodnocení:

3. Odličovací ubrousky Balea Young (grapefruit)
Ubrousky jsou určené pro normální pleť. Jemně čistí pleť a oční partie od nečistot a odstraňují i voděodolný makeup. S obsahem mléčných proteinů a vitamínu E dodávají pleti potřebnou hydrataci. 
S ubrousky Balea jsem nejspokojenější a jiné si už nemám v plánu kupovat (ikdyž možná na vyzoušení bych si koupila i jinou značku, ale tyhle mám nejradši :). Skvěle odličují, nádherně voní a jsou dostatečně vlhké, takže je s nimi odličování pohodička :)
V balení jich je 10ks a stálo mě 20,-. Jen trochu nechápu proč změnili desing těchto ubrousků. Ten nový se mi nelíbí.
Hodnocení:

 4. Odličovací ubrousky Balea Young (green coconut)
 Pro normální pokožku. 
Názor na ně mám stejný jako na ty růžové. Krásně odličují, nádherně voní a jsou dostatečně vlhké :)
Psala jsem o nich zde :)
Hodnocení:
5. Vzorky Pleťových krémů- denní a noční
Denní- Zvláčňující denní krém Pure & Natural. Krém intenzivně hydratuje pleť o celý den.
Noční- Regenerační noční krém Pure & Natural. Krém hydratuje a regeneruje pleť po čas noci.
Oba krémy měly 1,5ml. A co mě překvapilo, že mi oba vydržely asi na 10 nebo 12 použití :O
Oba voněly stejně a ani ve struktuře jsem nepoznala rozdíl. Krémy se dobře roztíraly, byly celkem rychle vsáknuté a hezky voněly. Ale nemám v plánu si kupovat plné balení, protože doma ještě mám jiné :)

6. Vyživující pleťová maska s bambuckým máslem
Masku už jsem doma měla dloooouho, takže tento obal už není aktuální. Bohužel z ní už nemám ani krabičku, takže Vám nemůžu napsat ani nic podrobnějšího.
Měla jsem pocit, že jsem jí už věnovala článek, ale nemůžu ho najít tak nevím. Pěkně hydratovala a příjemně voněla. Měla 75ml a stála kolem 70,-
Hodnocení:

7. Zubní pasty Elmex
Jak víte, toto je moje nejoblíbenější pasta na zuby. Je určená pro citlivé zuby. dobře chutná, moc nepálí a pomáhá na citlivé zuby. Ta malá je samostatně neprodejné balení (měla jsem ji v takovém balíčku taštičky, pasty, ústní vody). Velká má 75ml a stojí kolem 80,- :) 
Hodnocení:

8. Řasenka superSHOCK MAX- black
Řasenka je skvělá, patří k mým oblíbeným. Krásně řasy zhustí, oddělí a prodlouží :) Teď si nechám jen její štěteček a tím si budu rozčesávat řasy, když řasenka, kterou si řasy nalíčím nedosáhne takového vzhledu jak chcí :) Řasenky je 10ml a stojí 69,- až 109,- :) Doporučuju ;)
Hodnocení:

9. Řasenka super Drama- black
Z této řasenky jsem nebyla nijak nadšená. Řasy trošku zhustila, nabarvila, ale dost slepovala. Takže po její aplikaci jsem řasy upravila řasenkou nahoře ;)
Je jí 7ml  a stála kolem 90,- ale už bych si ji nekoupila :) Vadil mi na ní šteteček- byl složený z takových plátků, které když jste třeba přejely mimo řasy tak nepříjemně dřely nebo jak to říct. 
Hodnocení:

10. Vyživující šampon a kondicionér 2 v 1 s meruňkou a bambuckým máslem pro suché a poškozené vlasy
Díky obsahu výtažků z meruňky a bambuckého másla vlasy hydratuje, usnadňuje jejich úpravu a brání lámání. Zanechává vlasy oživené.
Na tento šampon ještě plánuju napsat článek :) Ale je skvělý :*
Měla jsem 700ml balení a to stálo 99,- :)
Hodnocení:

11. Posilující ochranný šampon pro všechny typy vlasů
Složení s argininem a keratinem zanechává vlasy neuvěřitelně hebké. Zároveň vlasy čistí a usnadňuje jejich další úpravu bez zatěžování.
První věcí, které jsem si u šamponu všimla byla divná vůně. Taková trochu štiplavá až smradlavá :D Nic pro mě :) Jsem zvyklá na ovocné vůně k nakousnutí :) Vlasy hezky umyl, ale více se mi mastily. Po použití se vlasy špatně rozčesávaly, ale to je možná tím, že neobsahoval kondicionér. No vlasy po něm byly možná takové trochu tvrdší, což mě taky nijak nezaujalo. Nekoupila bych jej znova :)
Měl 250ml a stál mě 49,- 
Hodnocení:

12. i+m Naturkosmetik Berlin šampon Lesk citronu
 100% přírodní šampon bez sulfátů a silikonů se postará o vaše vlasy. Sojový olej pečuje, heřmánkový extrakt a vitamín E posiluje, karanubský vosk dodává lesk. Citron a éterické oleje zase vlasy provoní a osvěží. Má certifikát BDIH a Vegan.
Šampon jsem měla z červencového ladyboxu. Psala jsem o něm zde :) Plné balení 250ml stojí 295,- 
Hodnocení:

13. Deodorant Adidas Action 3- Fresh
S deodorantem jsem byla spokojená :) Článek tady :P
150ml stálo 60,- :)
Hodnocení:

14. Sprchová pěna na mytí jahoda Balea
Ti, co mě pravidelně čtete, tak víte, že jse z pěny nebyla nadšená. A proto jsem se jí rozhodla vybrat, takže jsem používala každý den dokud konečně nedošla :D
Psala jsem o ní zde :)
Má 150ml a stála mě 29,-. Měla to být limitka, takže nevím jestli se dá pořád sehnat.
Hodnocení:

15. Sprchový gel Energy Balea
Bohužel Vám nemůžu přepsat popisek, protože se mi už smyl. Pěkně voněl a vyšel asi na 7-10 použití :) Má 50ml a stál 15,-. 
Hodnocení:

16. Dámský neparfémovaný čistící gel
No co k tomu říct :D 300ml stojí 59,- až 99,- 
Hodnocení:

17. Parfém Scentini- Emerald Sparkle
Tento parfém měl takovou zvláštní vůni. Myslím, že ve složení vůně mělo být i nějaké jehličí nebo tak.
Byl dvojbarevný. Jedna část taková barevná a mastnější a druhá nemastná a průhledná. Jediný problém měl, že po aplikaci (nejdřív parfém musíte protřepat, aby se tekutiny smíchaly), že trochu dělal třeba na krku mastnou skvrnu. Ale nevím jestli to jen nebyla chyba toho mého :) Parfém měl 30ml stál kolem 100,- až 150,- :) Je i v dalších (myslím) 4 vůních. 
Hodnocení:

18. Tělové mléko Balea 
Tento krém je K.A.T.A.S.T.R.O.F.A. Recenze zde :-)
50ml stálo 7,5,- 
Hodnocení:

19. Olejíček Bi- Oil
Těchto vzorků jsem měla asi 6 a používala jsem ho pravidelně 1-2x denně na jednu velkou jizvu, kterou mám na ruce asi 2,5 měsíce. Nic s jizvou neudělal a to jsem četla, že ppo dvou týdnech měly být vidět vylepšení. Je sice pravda, že jsem jej použila na tu největší a nejhnusnější jizvu co mám, ale nepomohl. Určitě bych si plné balení nekoupila :) Ale pokud s ním máte opačnou zkušenost tak mi napište! 

20. Bezacetonový odlakovač avon
Byla jsem s ním spokojená- recenze :)
150ml stojí kolem 100,- :)
Hodnocení:

21. Lak na nehty nailwear pro v odstínu Blue Escape
Lak byl úžasný! Kryl ve 2 vrstvách, na nehtech neporušený vydržel 3-4 dny, což mi stačí :) Dobře se odlakovával. Bohužel mi vyschnul, jelikož ho mám pár let, ale nijak mě to nemrzí, protože ho opravdu už bylo úplně na dně ikdyž to tak nevypadá :) 
Hodnocení:

Tak co říkáte na množství výrobků? :) Já sama jsem tomu nechtěla věřit, bylo toho mooooc :) Máte s něčím z těchto věcí zkušenost? Jakou? :)

1 komentář:

  1. U nás tu pěnu stále mají :) Také ji používám mám ji hodně ráda :)

    OdpovědětVymazat