středa 4. prosince 2013

Šampon pro objem vlasů od Timotei :)

Ahoj všem :) Dnes jsem tu s šampónem, který používám už něco přes měsíc, tak bych vám chtěla sdělit mé názory :) 
Šampon se dá normálně sehnat v Dm za obvyklou cenu kolem 50,-. Šampon má 250ml a měl by vytvořit na vašich vlasech ,,snový objem". 
Musím říct, že nádherně voní a má průhlednou růžovou barvu. Velkým plusem je pro mě to dávkování, moc se mi líbí a přijde mi praktické (kdyby někdo nevěděl, tak je na zacvakávání). A teď už k vlastnostem a schopnostem šamponu. Větší objem jsem ani trošku nezpozorovala, ale vlasy myl pěkně. Vůně ve vlasech nějakou chvíli zůstala, ale ne celý den. Co je velké mínus, tak že se po něm více mastí vlasy. Normálně si je myji ob den a to i ten den, kdy si je myji nejsou mastné. S tímto šamponem v den mytí jsou dost mastné. Někde jsem ale četla, že i jiný šampon od Timotei tak reagoval na něčí vlasy. 
A ještě má pro mě jedno mínus a to takové, že po umytí bez použití kondicionéru mám problém vlasy rozčesat. Normálně ale z rozčesáváním problémy nemám. 
Neobsahuje parabeny ani silikony.
Když to shrnu, tak šampon už bych si nekoupila. To co by měl dělat nedělá a vlasy akorát více zmastí. Myslím, že se dá sehnat i lepší šampon za stejnou cenu :)

Jakou máte zkoušenost se značkou Timotei? Zkoušely jste tento šampon? :)



2 komentáře:

  1. Některé šampon mají dobré, ale vzhledem k tomu, že rychle mastí hlavu , tak bych si ho nepořídila:)

    OdpovědětVymazat
  2. Já osobně mám Timotei ráda a žádnou vyšší produkci mazu nezaznamenávám :)

    OdpovědětVymazat