středa 4. prosince 2013

Deodorant Adidas

Ahoj čtenáři, jak si užíváte posledních pár dnů prázdnin?

Dnes bych Vám ráda ukázala můj oblíbený deodorant. Z této řady jsem už o jednom psala zde :) Tento je teda modrý a názvem Fresh.
Moc si nejsem jistá jestli se dá ještě koupit, protože když jsem si pro něj šla naposledy do dm tak ho neměli, takže jsem musela sáhnout po jiném.




Deodorant jsem si oblíbila jak výdrží vůně tak i samotnou vůní :)
Vůně není nijak výrazná (což je pro mě ideální), ale zase ho ze sebe celý den v pohodě cítím :)
Na oblečení nezanechává žádné skvrny a myslím si, že má i dobrou deodorační schopnost, takže teď už sahám jen po deodorantech Adidas :)
Je ho 150ml a vyšel mě asi na nějakých 60,-
Už mi dochází takže jej určitě uvidíte ve spotřebovánu za měsíc srpen ;)

Pokud jste jej viděly v nějakém obchodě tak mi dejte vědět :) Máte s ním nějakou zkušenost? Máte rády jinou vůni z této řady? Jaká je vaše oblíbená značka deodorantů?

Žádné komentáře:

Okomentovat