středa 4. prosince 2013

Oči- 1. díl

Ahoj, chtěla jsem Vám ukázat moje líčení na léto :) Nelíčím se takhle každý den, třeba to pro někoho bude tip :) 


Já preferuji přirozené nenápádné líčení :) Kvalita těch fotek není nejlepší, protože nemám nijak kvalitní foťák, za to se omlouvám, ale snažila jsem se :) A ještě se omlouvám za ty vlasy, které se mi na fotku připletly :(


Co jsem použila na líčení:

1. báze pod oční stíny elf- odstín nude (5ml, cena 39,-)
2. řasenka Super Drama Avon- black (7ml, cena do 100,-)
3. řasenka SuperShock Max Avon- black (10ml, cena do 119,-)
4. paletka 4 stínů Avon- odstín vintage violet (nedá se už koupit)
5. oční stín essence, kolekce miami roller girl- odstín 01 bienvenido a miami (2g, já jej koupila ve výprodeji za 15,-)

Na líčení jsem použíla ten odstín úplně nalevo.



Celé líčení jsem začla nanesením báze, jejím rozetření a na ni jsem začala nanášet oční stín v tělové barvě. Pak jen do vnějších koutků oka jsem nanesla žlutý stín a doladila přechod mezi barvami. Po nanesení stínů jsem nejdřív používa řasenku Super Drama a protože nemá takový výsledný efekt jaký chci, použila jsem i řasenku SuperShock Max, která řasy krásně rozdělila :) A hotovo :) 

Pěkný zbytek dne :) Líbí se Vám toto líčení? :) (nejsem profesionál)


2 komentáře: