středa 4. prosince 2013

Naturals- tělový sprej meloun

Ahoj :) Dnes bych vám chtěla ukázat jeden výrobek značky avon z řady naturals, bez kterého obzvlášť v létě nemůžu žít :) Je to tělový sprej s vůní melounu. A voní naprosto božsky :)


Nemám v létě ráda používání parfémů, protože mi přijdou moc těžké. Miluji tělové spreje, protože mě vždycky úplně osvěží a to jak ve škole tak i venku :) Mám jsem jich více, ale zbytek vám představím později :)


Já mám starší balení tohoto spreje, to nové už nemá 125ml jako mám já ale jen 100ml. Stojí přiližně od 49,- až po 89,- :)


V avonu je jich několik vůní, mám pocit že asi 7 dalších druhů. Mají tak 5 stálic a zbytek se nějak obměňuje, já mám třeba ještě jeden starší s vůní medu, ale ten se už normálně nedá sehnat. Maximálně v nějakém výprodeji. Dále si pamatuji, že měli v nabídce i citrón a černou třešeň. 


Máte s těmito spreji nějakou zkušenost? Používáte v létě raději parfémy nebo tělové spreje? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat