středa 4. prosince 2013

Nákupy za říjen 2013 :)

Ahoj, ahoj! :) Jak se dneska máte? Neměla jsem dneska chuť na recenze, tak jsem rozhodla, že bych vám ukázala pár nových věcí, které jsem si pořídila, dostala a tak :)
Předem říkám, že se ničím nechlubím a kdo to číst nechce, tak ať nečte. Já sama mám ráda nákupová videa a jelikož netočím tak to dělám formou článku. A také chci říct, že to za co a kolik utrácím je moje věc :) 
Do komentáře mi napište, zda stojíte o více takových článků!! :)
Jak za pár sekund uvidíte, tak to nebude jen kosmetika :) Jdeme na to!

V téhle době se nějak vrací trend barevných řasenek, tak i já jsem se rozhodla jednu si pořídit. Jelikož jsem Avonlady, tak mám nějaké výhody a zrovna v nich byla modrá řasenka Colortrend v odstínu Cobalt Cabaret. Mají ještě v nabídce tyrkysovou (Turquiose Tango) a pak fialkovou (Violet Sizzle), s těmi ale zkušenost nemám a ani si je neplánuji pořizovat :) Řasenky mají 7ml, já ji měla za 35,- ale normálně v katalogu stojí tak 69,- :)
Dále jsem si v katalogu objednala rtěnku Colortrend, jelikož mě vyšla na nějakých 30,- v odstínu Raisin Vine, protože za tu cenu jsem ji tam nechat nemohla, ikdyž nemám ráda na sobě výrazné rty. Ale musím se přiznat, že tuhle občas používám, protože je boží :) O jiný odstín této rtěnky můžete soutěžit :)
Pak jsem s kamarádkou byla v Dm a měli zrovna výhodu, že si můžete vytisknout poukaz a mít 50% slevu na výrobky Nivea. Tuto akci měli nějak o prázdninách i v Tetě Drogerii pro majitele těch jejich kartiček, takže jsem už akci s mamkou využila tam a nakoupily jsme dost. Ale i přesto jsem v Dm nakupovala taky, většina teda byla nějaké dárky a sama sobě jsem si koupila pouze masku na pleť a pleťovou vodu. Maska mě vyšla asi na 25,- a pleťová voda na 60,-. Nevím, kdy je začnu používat, protože mám doma tunu zásob, ale určitě se o nich dočtete někdy v budoucnu. 
 
Miluju svíčky a tak když jsem objevila na www.tchibo.cz akci, ve které když si dáte odebírat na email jejich newsletter, tak dostanete 100,- slevu na nákup, tak jsem dala odebírat. Pak jsem se jeden den na jejich stránky dívala, jestli si něco neobjednám a zrovna měli ten den akci na poštovné zdarma, takže jsem měla slevu 100,- a navíc poštovné zdarma. Což jsem prostě musela využít :D A objednala jsem tyto svíčky. Mám je jakoby zadarmo, protože stály asi 95,- :D Takže super :)
Mají vůni kávy, vanilky, čokolády a skořice a od každé vůně bylo 5ks :)
S kamarádkou jsme si objednaly dohromady ladybox. Článek na obsah boxu sem nedám, protože toho je vždycky na internetu dost. Ale z těch věcí co tam byly mám já masku od skin79, pak šampon od L´Oreal Mythic Oil Souffle a řasenku od Catrice Better Than False Lashes Black :) Použila jsem zatím jen masku, na kterou se objeví článek a zbytek nevím, kdy začnu používat, protože nejdřív chci něco co mám doma dobrat :)
No a o víkendu jsem byla s přítelem v Nové Karolíně na nákupy a tam jsem si pořídila naprosto boží triko! Ten nápis mě dostal a musela jsem ho mít! Stálo 250,- v NewYorkeru :)
Dále jsme navštívili Takko Fashion, protože jsem měla takové ty jejich slevové ,,nálepky", ale ty jsem nevyužila a koupila jsem si pouze krásný pásek zlevněný ze 160,- na 60,- :) No neber to :) Navíc můj starý pásek se mi začal párat, takže ideální načasování pro koupi nového :)
 
A přítel mi tam koupil prstýnek, který mi pořídíl k našemu dvouročnímu výročí spolu :) Prstýnek je naprosto božský, stál 130,- a je z C&A tuším (na obale totiž není napsaný obchod :( ). 

A zbytek nákupů byly dárky. Takže to nebudu zveřejňovat :)

Líbí se Vám něco z mých nákupů? Co říkáte na ten nápis na tričku? :) Co jste si koupily vy za říjen? :)

6 komentářů:

  1. Modrá řasenka může vypadat zajímavě, ale dokážu si představit, že bych ji já někdy nějakým způsobem využila:)
    Ale určitě s ní pak ukaž nějaké fotky:)

    OdpovědětVymazat
  2. Já si s mamkou kupuji voňavé svíčky v Ikee. Myslím, že jich tam je 36 a stojí něco okolo 50 korun a nádherně voní i po zapálení :)
    Jinak já si za říjen koupila jen hromadu korálků zase a nějaké přívěsky na krk :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ikeu mám trochu z ruky, takže tam si svíčky kupovat nemůžu. Maximálně jak tam jede někdo známý tak ho vždycky poprosím ať mi nějakou koupí :)

      Vymazat
  3. Tá NIVEA pleťová voda je super, používala som ju asi tak tri roky. Prsteň krásny :)

    OdpovědětVymazat