středa 4. prosince 2013

Nádherný metalický lak.. A jaký je? :)

Ahoj všem : Už je to delší doba, co mám tento lak na nehty doma, ale až teď o něm píšu, protože za celou dobu jsem ho vytáhla k vyzkoušení až asi před měsícem :)
Lak mě totálně dostal svojí barvou. Barva je modro- fialovo- růžovo- žluto- šedo- zeleno- modro- stříbrný :D Opravdu jen záleží na úhlu pohledu :) Myslím, že pár barev jde vidět i na fotce :)
Jenomže při nanášení lak není takový, jaký jsem čekala, že bude :(
Krytí laku je katastrofa :( Samotný by možná kryl tak v 5 nebo více vrstvách, ale nezkoušela jsem to. Nemám na to moc nervy :) Napadla mě vychytávka, jak udělat, aby lak kryl lépe a to taková, že pod něj dám alespoň jednu vrstvu dobře krycího bílého laku. Ale i přesto tohoto metalického krasavce musíte dát tak 2- 3 vrstvy :) 
Nevím jestli je to tím krytím, ale lak dělá na nehtech šmouhy. 
Schnutí laku je pro mě taky nic moc dobré. Dost dlouho to trvá :/ 
Dále mi na laku vadí to, že jakmile ho nalakuji, tak hned se vytvoří na nehtech bublinky. 
A ještě něco ke štětečku- ten je širší a pracuje s ním celkem dobře :)
Laku je 7ml, stál mě asi 40,- a je v odstínu (asi) 030.

Nevíte proč dělá ty bublinky? Máte tento lak doma? Jak jste s ním spokojené? A těšte se! Každým dnem už vyhlásím tu slibovanou giveaway :)

1 komentář:

  1. Odstín je pěkný,ale je škoda, že má takové špatné krytí:/

    OdpovědětVymazat