středa 4. prosince 2013

Spotřebováno- květen 2013

Tak konečně je tady rubrika spotřebováno! Pokud máte nápad na další pravidelnou rubriku, tak mi napište!! :) Takže jdeme na to, je toho opravdu málo :)

1. Deodorant Adidas 3 action- Intensive
Už jsem na něj psala recenzi a byl fajn :)
Hodnocení: 

2. Odličovací ubrousky Rival de Loop
 Recenze. Tyto ubrousky bych si nikdy, ale opravdu nikdy nekoupila :) Takže jsem šťastná, že už jsem je spotřebovala :)
Hodnocení:

3. Lak na nehty nailwear pro Avon
Toto byl můj oblíbený lak na nehty značky avon, v odstínu SEQUINED TURQUOISE. Tento lak jsem si neuvěřitelně zamilovala jen když jsem ho uviděla v katalogu, má opravdu nádherně tyrkysovou barvu :) Měl 12ml a stál asi 70,-. Na nehtech mi vydržel neporušený asi 3 dny. Měl nádherné třpytky, zkusila jsem to vyfotit tak se pokochejte :) Jediné co nebylo nejlepší tak odlakování, šlo to težko jako všechny laky se třpytkama :) Bohužel se v avonu už nedá koupit, ale je tam plno jiných hezkých odstínů, laky z avonu si kupuji pravidelně a mám je moc ráda :) Takže za mě ano!!
Hodnocení:

4. Lak na nehty Essence Colour & go
Lak je v odstínu 76 HARD TO RESIST. Tento lak jsem dostala od kamarádky jako dárek v době, kdy jsem byla poblázněná do tmavších laků na nehty :) Měl 5 ml a nevím kolik stál, protože to byl dárek, ale myslím, že do 50,- :) s tímto lakem jsem byla taky spokojená, měl nádhernou tmavou barvu s takovými světlejšími odlesky. Na nehtech mi neporušený vydržel tak 2 dny. Příště bych si asi koupila další lak od essence :)

Hodnocení:

Tak to bylo květnové spotřebováno, dobírám dalších pár věcí, takže se těšte na spotřebováno v dalším měsíci :) Kolik jste toho spotřebovaly vy? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat