středa 4. prosince 2013

Oči- 4.díl

Opět jsem tu s dalším líčením :) 
Nebudu to protahovat a jdeme na to ;)

Jako ve většině případů jsem líčení začala nanesením podkladové báze od Elfu na celé víčko. A chvíli jsem počkala, ať se vstřebá. 

Pak jsem si vzala tyto stíny od Essence a modro-zelenou barvu nanesla ve 2 vrstvách na celé víčko.
Na fotce barva vypadá tak divně šedě :/

Jelikož jsem nechtěla stíny na očích tak světlé, tak jsem vzala paletku 4 stínů od Elfu a modrý stín nanesla nejprve v jedné vrstvě na celé víčko, aby se barvy promíchaly a pak jsem oko tou samou modrou (ale ve větší vrstvě) vystínovala.
Jak můžete vidět, paletku mám v šíleném stavu, o tom v jiném článku.  

Poté jsem si vzala opět stíny od Essence a tím šedým stínem trochu dotvarovala oko :)

Pak jsem si vzala dvojbarevnou kajalovou tužku od Avonu. A udělala linku u řas.

No a pak jsem celé líčení dokončila řasenkou. Tentokrát jsem použila tuto od Maybelline. 

No a líčení bylo hotovo :)
Omlouvám se, že je fotek jen pár, ale trochu mi to tady blblo a ztmavovalo fotky. No a mezitím jsem vymazala ty originály, takže jsem smazala ty špatné a je tu jen pár dobrých :)

Informace o výrobcích:
Báze pod oční stíny od Elfu- mám odstín Nude, má 5ml a cena byla 39,-
Essence oční stíny- odstín 12 SO- BEautiful, mají 4,5g a já je kupovala kdysi ve výprodeji za 15,- (teď už jsou neprodejné)
Paletka quatro stínů Elf- odstín Teal Dream, 2,5g a stály mě 39,-
Kajalová dvoubarevná tužka Avon- Black & Puprle, cena asi 39,- (teď se prodává pořád, jen v jiném designu)
Řasenka The Colossal Volum´Express waterproof od Maybelline- černá, 10ml a vyšla mě asi na 150,- v nějaké akci

Jinak líbí se Vám líčení? Máte doma některý produkt co já použila? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat