středa 4. prosince 2013

Pleťový a tělový krém s výtažky z ovsa a heřmánku

Krásnou neděli :) Dnes bych vám chtěla ukázat jeden naprostý poklad!
Je to tělový a zároveň pleťový krém od Avonu. 
Předem chci říct, že jsem ho nepoužívala celý já, nejdřív ho měla mamka a pak jsem ho jednou vyzkoušela a byla jsem tak spokojená, že jsem jí ho zabavila :D
Krém je opravdu univerzální, může se použít na ruce, nohy, tělo prostě na co chcete :D
Krém má bílou barvu a konzistence je taková spíš gelová. Skvěle se roztírá a stačí ho malé množství. Zároveň se i rychle vsakuje, takže pokud chcete větší hydrataci jednoduše ho použijete prostě víc :)
Vůně je taková jemná a nevtíravá, nedokážu to k ničemu přirovnat. 
Hydratace tohoto zázraku je neuvěřitelná :D
Těl hydratuje opravdu nádherně a co teprve obličej! Mám hodně suchou pleť, šupinky v T-zóně jsou u mě normální. No a tento krém mi udělá tak nádherně hebkou a hydratovanou pleť! Bohužel jsem si ho od mamky vzala když zbývala asi 1/3 balení, takže jsem ho na tělo použila asi 2x a zbytek prostě používám na pleť jako noční krém, protože ho prostě chci šetřit :)
Tento krém se objevuje v Avonu každý rok kolem vánoc a to v několika různých baleních. 
Ten můj má 400ml a myslím že stál kolem 100,-, ale je kupovaný loni tak už moc přesně nevím :)
Každopádně pokud se vám dostane do ruky katalog a vy tam uvidíte tento krém, tak si ho kupte, je boží :)

Máte s ním zkušenosti? Už jste někdy zkoušely takovýto univerzální krém? Jaký je váš oblíbený noční krém? :) 



2 komentáře:

  1. Já už mám doma asi 3 balení a neskutečně mi vyhovuje:)
    navíc co je na něm fajn, je to, že je i na pleť a když už někam jedu nemusím sebou tahat další různé krabičky s krémy :)

    OdpovědětVymazat
  2. Presne :-) urcite si ho jeste koupim :-)

    OdpovědětVymazat