středa 4. prosince 2013

Nehty- 5. díl :)

Ahoj všem :) Dnes jsem tu zase s designem mým nehtů :) 
Nehty se možná víc hodí na zimu, ale já moc roční období neřeším a nehty si lakuji, jak mám chuť :)

Nejdříve jsem použila tento krásně světle modrý lak od She- Stylezone v odstínu 279. Použila jsem jej ve 2 vrstvách. Lak jsem koupila ve výprodejovém košíčku za 29,- a je ho 10ml. Recenze na něj teprve bude :)

Pak jsem vzala tento ,,práskací" lak na nehty od Oriflame v odstínu Blue (?, moc se nevyznám jak to mají v Oriflame v názvech), tohoto laku jsem použila jen jednu vrstvu (myslím, že víc by ani neudělalo ten rozpraskaný efekt) :) 

A tady je výsledný vzhled :)

Jen ještě chci říct, že možná by někomu vadil takový ,,hrbolatý" povrch nehtů, takže bych doporučila použít ještě třeba průhledný lak na nehty nebo nějaký svrchní topcoat :)

Mě se to moc líbí a určitě to budu nosit častěji. Co Vám? Máte doma nějaký z mých použitých laků?

1 komentář: