středa 4. prosince 2013

Oblíbené blogerky- 1. díl Hanny Brokolice :)


Ahoj :) Rozhodla jsem se zeptat na pár otázek svých oblíbených blogerek a ty Vám pak zveřejnit jako rozhovor :) Dnes tu bude první rozhovor s blogerou Hanny. Hanny píše jak na blog tak točí i videa :) Její odkaz na facebook ;)Tak jdeme na otázky, které mi zodpověděla :) Otázek jsem položila 10 a ty stejné otázky pak budu pokládat i další blogerkám :)


zdroj

1. V kolika letech ses začala zajímat o kosmetiku a začala psát blog a točit videa?
Aktivněji jsem se začala zajímat asi v 16. Bylo to i tím, že jsem narazila na různé kosmetické blogy a trochu mě to pohltilo =). Následovalo tedy založení blogu a první vide na Youtube. To bylo někdy v dubnu minulého roku =).

2. Kdy ses začala malovat?
Asi jako každá holka. Tak ve 12 letech jsem používala možná trochu řasenky a lesk na rty. Opravdu líčit jsem se začala asi v prváku? Asi to tak bude .

3. Která nebo které byly tvé první oblíbené blogerky?
Abych pravdu řekla, tak první blogy, které mě zaujaly byly ty módní. Milovala jsem Sandru Leopardovou a další. Pokud jde o ty kosmetické, tak to byla určitě Petralovelyhair a Rendy.

4. Je nějaká kosmetická věc na kterou máš úchylku? :)
Rtěnky..bože mám jich tolik =D

5. Bez kterých 3 věcí z kosmetiky bys nemohla žít?
Dokázala bych žít bez kosmetiky. Ale pokud ne, tak by to byl korektor, stíny na obočí a balzám na rty.

6. Existuje nějaká věc na kterou nedáš dopustit a nazvala bys ji svým svatým grálem? :)
Momentálně to bude asi báze pod oční stíny od Dermacolu. Krásně víčko vyhladí a zmatní.

7. Máš nějaké další koníčky kromě psaní blogu, videí a celkově kosmetiky?
Strašně ráda fotím a píšu. Nemyslím jen články =). Kromě toho miluju divadlo a film, takže u toho trávím dost času.

8. Jak reagovalo tvé okolí na to, že točíš videa a děláš blog?
Ze začátku ne moc dobře, ale myslím, že teď se to nějak toleruje =D

9. Co tě nejvíce baví na blogování?
Asi to, že svým způsobem takhle komunikuji s hodně lidmi.

10. Jaká je tvá oblíbená značka kosmetiky?  
Maybelline a Rimmel .



Jak se Vám líbil tento příspěvek? Máme zájem o další takovéto rozhovory? :) 

2 komentáře:

  1. Ne, HB fakt ne.
    Ona není zlá, je moc hezká, ale v každém videu řekne tak tisíckrát "jako by". Nesnesitelné, debilní slovní vata, která nemá smysl, takže ne.

    OdpovědětVymazat
  2. Kazdy ma svuj nazor. Ja ti ho neberu :-) Ja ji mam rada a bavi me cist jeji clanky i sledovat videa :-) Prece jen ji radim mezi sve oblibene blogerky, ty muzes mit jine :-)

    OdpovědětVymazat