středa 4. prosince 2013

Avon care 3v1

Ahoj :) dnes bych vám chtěla doporučit jeden skvělý přípravek pro čištění obličeje. Já si obličej odličuju ubrousky a pak si ještě myju obličej tímto gelem, abych měla jistotu, že je moje pleť opravdu vyčištěná :)
 Dlouho jsem přecházela od jednoho výrobku k dalšímu, protože jsem nemohla najít nic, co by mi opravdu vyhovovalo. Až jsem si pořídila odličovací ubrousky a začala je používat v kombinaci s tímto gelem, jsem naprosto spokojená!

Tak a teď už konkrétně k tomu gelu, je značky avon z řady AVON CARE, má 200ml a dá se sehnat za 50-80,-. Je to čistící pleťový gel 3 v 1 s výtažky z aloe a zázvoru. Na obalu je psané, že čistí, tonizuje a hydratuje. A musím říct, že po něm mám obličej hezky jemný a nevysušený, ale i tak používám pleťový krém. Má takovou bílou barvu a myslím, že vám určitě vydrží na delší dobu, přibližně 4 měsíce možná víc, protože ho není velká spotřeba. Co musím říct dál, tak že opravdu nádherně voní. Určitě je to vhodné i pro lidi, kterým vadí silná parfemace, protože tohle voní úplně jemně a zároveň hrozně příjemně :)   


Tak to by dnes bylo asi všechno :) těšte se na spotřebováno za měsíc červen, už se mi to hezky hromadí :) Díky za čtení článků a kdyby jste měli nápad na nějakou další recenzi nebo tag tak jen napište :) Budu ráda! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat