neděle 22. prosince 2013

Oči- 6. díl anebo Vánoční líčení!

Ahoj :) Tento měsíc už tady sice líčení bylo, ale já se rozhodla udělat ještě jedno líčení. Já ještě sice nevím, jak se na Štědrý den namaluju, ale myslím, že tohle se na Vánoce hezky hodí :) Bude v krásné zelené a zlaté kombinaci :)

Jako vždy jsem začala korektorem a následně nanesla bázi.
Dále jsem si vzala svou paletku Princessa a z ní tmavě zelený stín, který jsem nanesla na vnitřní koutek a vnější koutek pohyblivého víčka.
Dále jsem použila krémový stín z letní limitky Essence Sun Kissed, který jsem nanesla doprostřed víčka.
No a líčení jsem dokončila řasenkou od Maybelline Colossal Volum´ Expres.
A tady je výsledek:
Informace o výrobcích
Báze pod oční stíny od Elfu- mám odstín Nude, má 5ml a cena byla 39,-
Korektor match 2 cover! - koupila jsem jej v dm v regálech Essence za 70,-. Má 2,3 g.
Paletka oční stínů Princessa- koupila jsem ji také v dm asi za 100,- , ale od té doby už jsem ji tam vůbec neviděla. 
Krémový oční stín od Essence Sun Kissed- v odstínu 02 My sunny side, má 2g a cena byla nějak kolem 40,-
Řasenka The Colossal Volum´Express waterproof od Maybelline- černá, 10ml a vyšla mě asi na 150,- v nějaké akci

Jak se Vám toto líčení líbí? :)

1 komentář:

  1. Vypadá to moc hezky :) Škoda, že nemám zlatý stín, hned bych to vyzkoušela ;)

    OdpovědětVymazat