středa 4. prosince 2013

Eyelid primer

Ahoj čtenáři! Včera jsem neměla čas sem dát příspěvek, ale už to napravuji :) Článek bude věnovaný jedné věci z dekorativní kosmetiky, o které jsem se zmiňovala, že jsem si ji už kupovala, ale k tomu jaký tento výrobek je jsem se ještě nevyjádřila :) Tak jdeme na to :)

Jednou jsem se rozhodla mrknout na stránky elf kosmetiky http://elfkosmetika.cz/ , protože jsem už delší dobu zvažovala nákup u nich. Pár věcí jsem si objednala a dnes bych Vám chtěla říct pár informací k bází pod oční stíny z řady Essentials.


Bázi jsem si hodně rychle oblíbila. To co dokáže pro mě bylo skoro neuvěřitelné když si uvědomím kolik mě stála. Teď už si bez ní stíny ani nedávám. Stíny mi sní vydrží i 2x delší dobu nerozmazané než stíny samotné bez báze.


Má normální houbičkový aplikátor jako třeba lesky na rty. Pracuje se s ní dobře, nejvíce se mi na ni líbí, že ji nemusím nabírat prsty a pak nanášet na víčko jako je to u nějakých jiných co jsem viděla. 
Bázi si nejdříve trochu ,,naťupkuju" na víčko a poté rozetřu tam, kam chci nanášet stíny, tj. na celé víčko, trochu pak nad oblouk nad víčko a i do vnitřního koutku oka. 


Já ji mám v odstínu nude, což je taková přirozená tělová barva. Na stránkách elfu jsem v komentářích pod touto bází četla, že je tmavá a že se na ni nedají dávat světlé stíny, ale to si ani náhodou nemyslím :)
Báze má 5ml a stojí pouhých 39,-! No nekupto :)
Jediné co se mi asi nelíbí je to, že se mi na ni smývá ten nápis. Což je podle mě celkem škoda.. Ale nevím co v tom elfu používají na ty nápisy, protože ani na jejich pudru mi nevydržel. :/


Máte s touto bází zkušenost? :) Jaká je Vaše oblíbená báze? 

Žádné komentáře:

Okomentovat