středa 4. prosince 2013

Maska, která by měla pleť zbavit lesku.. Jak to opravdu je? :)

Pěkný den :) Dnes jsem tu s jednou pleťovou maskou, kterou jsem si koupila hlavně kvůli té barvy- černá :D
Popis: Tato jedinečná maska s jílem a 0,5% kyselinou salicylovou vstřebává nežádoucí kožní maz, napomáhá vyčistit pleť a zanechá ji svěží a přirozeně matnou. Efektivně odstraňuje kožní maz  z ucpaných pórů.
Tato maska proti rozšířeným pórům obsahuje směs minerálních látek, které účinně čistí ucpané póry.
Použití: Naneste tenkou vrstvu na pleť obličeje a vyčkejte, dokud maska nezmění barvu z černé na světle šedou (10- 15minut). Jakmile maska zaschne opláchněte ji důkladně teplou vodou a osušte. 

Maska se prodává v katalogu i v této krabičce a celkově obal masky je super, protože maska vlastně stojí na víčku, takže vám pěkně stéká dolů.

Složení:

Co musím říct tak maska při nanášení úplně černou barvu, ale ta barva tak trochu záleží na množství nanesené masky :)  
vlevo: opravdu tenká vrstva, vpravo: větší vrstva

Maska je na pleti příjemná a je taková maska, která jakmile začne tuhnout, tak se vám bude hůř mluvit nebo usmívat se, protože budete mít trochu ztuhlý obličej :)
Jakmile na pleti uschne, tak je šedá a musím říct, že se trochu hůř smývá. Je lepší na to použít nějakou houbičku nebo tak.
Já jsem s maskou velmi spokojená a to i přesto, že nemám mastnou nebo lesklou pleť. Po použití mám méně černých teček a pleť mi prostě připadá čistší. Masku už používám pár měsíců a plánuji si ji pořizovat znova :)
Maska má 75ml a stojí kolem 59,- až 89,-

Máte s touto maskou zkušenost? :)

2 komentáře:

  1. Masku neznám, ale vypadá hodně zajímavě:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tu jsem asi ještě ani nikde neviděla, ale podle recenze to vypadá, že bude fajn :)

    OdpovědětVymazat