středa 4. prosince 2013

THIS OR THAT TAG :)

Ahoj, na několika blozích a videích jsem viděla tag tohle nebo tamto, moc se mi líbil, tak jsem se rozhodla jej udělat taky :) Tak pěkné počtení :)

Make-up

1. Tvářenka nebo bronzer? Ani jedno, tvářenku ani bronzer nepoužívám :)
2. Lesk na rty nebo rtěnka? Spíš rtěnka, ale nepoužívám ji každý den :)
3. Make-up nebo korektor? Určitě korektor :)
4. Řasenka nebo linky? Určitě řasenka, bez ní mám oči takové strašně malé :)
5. Jemné líčení nebo barevné? Asi spíš to jemné :)
6. Sypké pigmenty nebo slisované stíny? Určitě slisované :)

obrázek z internetu

Nehty

1. Gelové nebo přírodní? Určitě přírodní, gelové nehty si možná nechám udělat někdy v budoucnu, ale v nejbližší době je neplánuju :)
2. Světlý nebo tmavý lak? Obojí. Většinou to nějak střídám
3. Matné nebo lesklé? Lesklé, matné nehty se mi na mě nelíbí.
4. Dlouhé nebo krátké? Spíš dlouhé.
5. Zdobené nebo jednobarevné? No více nosím jednobarevné, ale občas když mám náladu, tak si nehty ozdobím :)


Vlasy

1. Dlouhé nebo krátké? Já mám dlouhé, takže dlouhé! :)
2. Lak na vlasy nebo gel? Lak ;)
3. Tmavé nebo světlé? Spíš tmavé ;)
4. Rovné nebo vlnité vlasy? Já nosím rovné, ale líbí se mi i vlnité ;)
5. Drdol nebo culík? Jak kdy :D

Tělo

1. Parfém nebo tělový sprej? V létě spíš tělový sprej a v zimě spíš parfém :)
2. Sprchový gel nebo tuhé mýdlo? Určitě sprcháče!
3. Tělové mléko nebo máslo? Mléko


Móda

1. Dlouhý nebo krátký rukáv? Obojí. Záleží na tom kolik je stupňů venku.
2. Šaty nebo sukně? No nejraději mám kalhoty :D Ale asi sukně
3. Vysoký nebo nízký podpatek? Nejlíp žádný a tenisky :D Ale jinak nízký
4. Pruhy nebo kostky? Ani jedno :D
5. Žabky nebo sandálky? Žabký!!
6. Šátky nebo klobouky? Ani jedno :)
7. Náramky nebo náhrdelníky? Já pořád nosím svůj stříbrný řetízek a stříbrný náramek, takže obojí :D


Tak jak se Vám líbil tento tag? Souhlasíte v něčem semnou? :)

Nezapomeňte na probíhající giveaway :)

Žádné komentáře:

Okomentovat