středa 4. prosince 2013

Informativní článek!

Dnes už jeden článek byl, já vím, ale konečně jsem po dlouhé době přemýšlení vymyslela lepší název pro svůj blog. Takže jsem se rozhodla název použít. Stará adresa blogu už neexistuje, tak doufám, že tím nepřijdu o návštěvnost blogu :)
Prosím napište mi do komentářů, co si o tomhle kroku myslíte a klidně i kritiku! Chci slyšet Váš názor a hlavně mi také napište jestli se Vám tento nový název líbí :)
Jinak všechno na blogu bude pořád stejné- články se objeví každé úterý, čtvrtek, pátek a neděli. Pořád budu dávat jednou měsíčně spotřebované produkty, nákupy a aktuální používané produkty. 
Jen jsem zvažovala, že trochu omezím líčení, protože si s tím dám tolik práce a pak mi to prostě foťák nedokáže vyfotit. Nemám na to nervy :( A s nehtovými tipy nevím jak to bude, protože většinou si teď dělám jen jednobarevné nehty :)
A ještě si můžete všimnout, že jsem zapracovala na orientaci na blogu. Jedny štítky jsou věnované pouze jednotlivým produktům nebo pravidelným rubrikám a druhé jsou věnované pouze značkám :)

Trochu s tím vzniklo pár komplikací, takže chci poděkovat těm, kteří zůstanou i přesto mými čtenáři :) Děkuji Vám! :*
Tak mi napište, co si o tom všem myslíte a pěkný zbytek večera přeji :)

 

Žádné komentáře:

Okomentovat